فونیکسریمکسبهتام

روس‌ها برای امنیت جاده‌ها جشنواره برگزار می‌کنند

عصر خودرو- جشنواره بین‌المللی کارتون امنیت جاده‌ها – روسیه ۲۰۱۶ برگزار می‌شود.

روس‌ها برای امنیت جاده‌ها جشنواره برگزار می‌کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، جشنواره بین‌المللی کارتون امنیت جاده‌ها به منظور پیشگیری از جرایم در حوزه ترافیک و کاهش شدت پیامدهای آنها، آشنایی رانندگان با قوانین جاده‌ها، مهارت یافتن در رانندگی بی‌خطر، احترام به یکدیگر و نظم و انظباط در جاده‌ها و تلاش برای ایمنی راه‌ها با استفاده از نیروهای پلیس، هنرمندان و فعالان فرهنگی در قالب طنز برگزار می‌شود.

    جشنواره در 2 بخش بزرگسالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و ابعاد آثار ارسالی باید A4 بوده و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد. ضمنا تکنیک اجرای آثار نیز آزاد است. آثار باید با فرمت JPG و اندازه آن بیش از 3 MB نبوده و با وضوح 300 DPI ارائه شوند. به افراد برگزیده در هر بخش جوایزی نیز اعطا خواهد شد.

    علاقمندان می‌بایست آثار خود را به همراه مشخصات کامل و بیوگرافی مختصر حداکثر تا تاریخ جمعه 21 خرداد 1395 به نشانی gibdd72-konkurs@mail.ru ایمیل کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://vk.com/karikatura_bdd مراجعه نمایید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط