فونیکسریمکسبهتام

شب گذشته در شهرک راه آهن رخ داد؛

آتش سوزی خودرو گران قیمت در پارکینگ ساختمان مسکونی

عصر خودرو- آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی با تلاش آتش نشانان خاموش شد.

آتش سوزی خودرو گران قیمت در پارکینگ ساختمان مسکونی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 69 به همراه گروه امداد و نجات 8 را ساعت 21:21 دقیقه شب گذشته به شهرک راه آهن، خیابان گلستان اعزام کرد.

    عباس حاجتی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: در قسمت پارکینگ یک ساختمان دو طبقه چهار واحدی، یک دستگاه خودرو سواری هوندا به یکباره از قسمت موتور دچار آتش سوزی شد و لحظاتی بعد نیز آتش به تمام قسمت های این وسیله نقلیه سرایت کرد.

    وی اضافه کرد: با توجه به انتشاردود غلیظ در راهروها و طبقات بالایی و احتمال محبوس شدن ساکنان در طبقات، نیروهای آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی، خود را به پارکینگ رساندند و با تلاش بسیار، آتش سوزی خودرورا مهار و کاملاً خاموش کردند.

    این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان با بستن دستگاه های تنفسی، وارد ساختمان شدند و پنج نفر از ساکنان را از داخل ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

    حاجتی در پایان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به مدیریت ساختمان و ارائه تذکرات ایمنی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

    گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه یک عملیات در دست بررسی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط