فونیکسریمکسبهتام

شرکت بازرگانی Varga با پنج مدل جدید تایر مارشال به دنبال گسترش حضور در بازار خاورمیانه

عصر خودرو- تایر مارشال به‌عنوان بخشی از گروه تایرسازی کومهو، در جریان اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۶ با معرفی پنج مدل تایر جدید توانست حضور خود را در بازار منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا توسعه دهد.

شرکت بازرگانی Varga با پنج مدل جدید تایر مارشال به دنبال گسترش حضور در بازار خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تایر مارشال به‌عنوان برند زیرمجموعه تایر کومهو کره جنوبی که فعالیت خود را در منطقه خاورمیانه شمال آفریقا از اواخر دهه 70 میلادی آغاز کرده است، از طریق نماینده رسمی خود در منطقه، شرکت بازرگانی Varga توانسته به‌طور پیوسته حضور خود را در این بازار گسترش دهد و در جریان نمایشگاه اتومکانیکای دوبی 2016 با معرفی پنج تایر جدید، دور تازه‌ای از فعالیت‌های خود در منطقه را آغاز کرده است.
    تایر MU12 یک تایر با کارآیی بسیار بالا (UHP) تابستانی است که برای حداکثر کارآیی و پایداری در سرعت‌های بالا طراحی شده است. این تایر با الگوی ویژه‌ای در آج‌ها طراحی شده است تا بتواند در زمان حرکت در مسیرهای مرطوب نیز پایداری خودرو را تضمین کند. این تایر در 49 سایز مختلف عرضه می‌شود.
    تایر MH12 یک تایر با کارآیی بالا برای تابستان است که برای پایداری در مسیر مستقیم طرحی شده است. این تایر می‌تواند به‌خوبی از بروز پدیده hydroplaning یا انباشته شدن آب زیر تایر و از بین رفتن کنترل خودرو جلوگیری کند.
    تایر MT51 تایری است که پیش از این توانسته جوایزی را در زمینه کارآیی به دست آورد. این تایر به‌طور مشخص برای خودروهای آفرود طراحی شده است اما درعین‌حال می‌تواند در زمینه تردد در مسیرهای جاده‌ای آسفالته نیز عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این تایر توانسته جایزه معتبر Red Dot را از آن خود کند و به‌طور مشخص این جایزه را به دلیل توانایی‌های خود در کاهش سطح نویز و لرزش خودرو در زمان تردد در مسیرهای آسفالته به دست آورده است ضمن آنکه در زمان تردد در مسیرهای خارج از جاده نیز به‌خوبی می‌تواند گل و سنگ‌ها را از مسیر تایر خارج کند.
    تایر AT51 تایری چهارفصل است که برای استفاده در خودروهای تجاری سبک طراحی شده است. این تایر به‌گونه‌ای طراحی شده است که دوام بالایی دارد ضمن آنکه در زمان ترمز گیری نیز به‌خوبی می‌تواند طول خط ترمز را برای افزایش ایمنی کاهش دهد.
    تایر KRA50 تایری است که به‌طور مشخص برای استفاده در خودروهای تجاری سنگین و اتوبوس‌ها طراحی شده است. این تایر به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند کارآیی بلای خود را در کارکردهای بالا حفظ کند و از این نظر برای استفاده در وسایل نقلیه عمومی بسیار مقرون به صرفه است.
    علیرضا معارف، مدیرعامل شرکت بازرگانی Varga در زمینه حضور تایر مارشال در منطقه گفت:"بعضی از مردم حضور پررنگ ما را در دو دوره اخیر اتومکانیکا را به‌عنوان نشانی از بازگشت این برند می‌دانند اما مارشال بیش از 30سال سابقه حضور در منطقه خاورمیانه را دارد. البته ما ترجیح می‌دهیم حضورمان در اتومکانیکا را به‌عنوان بخشی از بازاریابی برای آینده در نظر بگیریم. با معرفی تایرهایی با سایز و طرح‌های جدید، مارشال می‌تواند طیف گسترده‌تری از محصولات را در رده‌های مختلف به بازار عرضه کند. این نقطه آغاز گسترش حضور قدرتمند و سریع ما برای کسب سهم بازار بیشتر در منطقه خاورمیانه است."
    تایر مارشال، تایری از زیرمجموعه‌های برند مشهور کومهو کره جنوبی است که در سال 1960 در گوانگجو تاسیس شده است. شرکت کومهو بخشی از Kumho Asiana Group است که خط هوایی Asiana را نیز به‌عنوان بخشی از زیرمجموعه‌های خود در اختیار دارد. کومهو هم‌اکنون بیش از 10هزار نفر نیروی کار در سرتاسر جهان دارد و سایت‌های تولیدی آن در ژاپن، چین و ویتنام مستقر است ضمن آنکه مراکز تحقیقاتی این برند در کره، چین، اروپا و آمریکای شمالی مستقر هستند.
    شرکت بازرگانی Varga در سال 1977 تاسیس شده است و طیف گسترده‌ای از محصولات مرتبط با خودرو ازجمله تایر، تیوب، باتری، روان کننده‌ها، لنت ترمز و رینگ‌های آلومینیوم را عرضه می‌کند. این شرکت که در امارات مستقر است، نماینده انحصاری بسیاری برندهای برتر جهان ازجمله تایر مارشال است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو