فونیکسریمکسبهتام

۱۵۰۰۰ راننده در استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

عصر خودرو- مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در استان ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر از رانندگان درون شهری و برون شهری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

۱۵۰۰۰ راننده در استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، مسعود علیاری افزود: در حال حاضر تعداد 176 هزار بیمه شده اصلی در استان زنجان وجود دارد و 30 هزار نفر مستمری بگیر این سازمان هستند.

    وی با اشاره به وضعیت بیمه رانندگان درون شهری و برون شهری در زنجان نیز گفت: در استان بیش از 15 هزار 500 نفر از زانندگان بیمه تامین اجتماعی هستند.

    مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه از این تعداد هشت هزار نفر رانندگان درون شهری هستند، ادامه داد: رانندگان تا خردادماه مهلت دارند که بیمه خود را از گروهی به انفرادی تبدیل کنند.

    علیاری با بیان اینکه تعداد جمعیت تحت پوشش به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی است، ادامه داد: خدمات تامین اجتماعی در استان زنجان از طریق هفت واحد شهرستانی، چهار شعبه اقماری و دو کارگزاری ارائه می شود.

    وی یادآور شد: 18 نوع خدمت شامل خدمات بلند مدت شامل بیمه بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان و خدمات کوتاه مدت اعم از غرامت دستمزد ناشی غرامت و سایر موارد توسط تامین اجتماعی به بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان  ارائه می شود.

    مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به ارائه خدمت غیرحضوری و خدمات اینترنتی در این سازمان، گفت: سازمان تأمین اجتماعی بر توسعه خدمات غیرحضوری بسیار مصمم است و بیش از 99 درصد از کارفرمایان خدمات خود را به‌صورت غیرحضوری انجام  می‌دهند که در سال جاری هم خدمات به قالی‌بافان غیرحضوری انجام می‌شود.

    علیاری افزود: ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان ارتقای خدمات، کاهش تردد و ترافیک شهری و جلوگیری از اتلاف وقت و زمان را به دنبال دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو