فونیکسریمکسبهتام

در راستای تسهیل در فرآیند مشاغل سخت و زیان آور؛

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی غرب استان تهران از شرکت زامیاد بازدید کرد

عصر خودرو- در نشستی با حضور دکتر منتظرالمهدی رئیس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت زامیاد و سعید حسینی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی غرب استان تهران، موضوعات مرتبط با مشاغل سخت و زیان آور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی غرب استان تهران از شرکت زامیاد بازدید کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ارتباطات زامیاد، منتظرالمهدی در این تشست با اشاره به توسعه همه جانبه شرکت زامیاد در سال جاری بیان داشت: این شرکت با توسعه سبد محصولات خود در سگمنت‌های مختلف، پوشش مناسبی از انواع خودروهای تجاری به بازار داده است و امیدواریم در نیمه دوم سال جاری نام زامیاد بار دیگر در بازار خودروهای تجاری نیمه سنگین، سنگین و حمل و نقل شهری طنین انداز شود.

    وی در ادامه با اشاره به عملکرد مالی شرکت زامیاد خاطرنشان کرد: فرآیند تولید و فروش شرکت در کنار شاخص‌های عملکرد ثبت شده در سازمان بورس، همه و همه گویای عملکرد و حرکت مثبت شرکت زامیاد در سالی است که از جانب مقام معظم رهبری با عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» نام گذاری شده است.

    منتظرالمهدی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی و توسعه زیرساخت شرکت زامیاد از جمله پروژه ED یادآور شد: این پروژه در حقیقت یک پروژه ملی است که با سرمایه گذاری بیش از یک هزار میلیارد تومان به عنوان بزرگترین طرح ED کشور در حال انجام است؛ این مگاپروژه با تجهیز به 19 حوضچه رنگ و ادوات «های‌تک»، امکان قرار گیری بدنه کامل یک دستگاه مینی‌بوس را در این حوضچه‌ها فراهم می‌آورد.

    رئیس هیات مدیره شرکت زامیاد در ادامه صحبت های خود، مشاغل سخت و زیان آور را از موضوعات جدی در حوزه کارگری دانست و خاطرنشان ساخت: در سال گذشته این شرکت از تمام توان خود در حوزه منابع انسانی و مالی استفاده کرده است تا در صدد جبران کاستی های برآیدکه خوشبختانه روند قابل توجه‌ای داشته‌ایم و این آمادگی در شرکت زامیاد وجود دارد که با تعامل دو سویه با سازمان تامین اجتماعی موانع موجود را مرتفع کرده و به دنبال آن با جذب نیروی جوان ضمن اشتغال‌زایی، موجب چابک سازی سیستم تولید شویم.

    پروژه های شرکت زامیاد افتخار ملی است
    در ادامه این نشست، سعید حسینی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی غرب استان تهران با تجلیل از تمام زحمتکشان عرصه تولید بیان داشت: اقدامات ارزنده ‌ای در شرکت زامیاد در حال انجام است و این اقدامات جزو افتخارات ملی و نظام جمهوری اسلامی ما محسوب می‌شود.

    وی افزود: وظیفه داریم با شرایطی که دشمنان برای جلوگیری از رشد و بالندگی میهن اسلامی ایجاد کرده اند، کمک نماییم تا شاهد تحقق اهداف در این حوزه باشیم.

    مدیرکل سازمان تامین اجتماعی غرب استان تهران در ادامه با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید با تأسی گرفتن از بیانات رهبری برای رشد تولید از تمام توان خود استفاده نماییم و این کار، رسالت ماست.

    حسینی در پایان یادآور شد: با گام نهادن نیروهای جوان در عرصه تولید، شاهد شکوفایی مضاعفی در این عرصه خواهیم بود و ما برای حل مشکلات و باز کردن گره‌ها در راستای قانون عمل خواهیم کرد.

    شایان ذکر است، در پایان این جلسه، ضمن بررسی و تبادل نظر کارشناسی پیرامون قانون مشاغل سخت و زیان‌آور با تعامل دو سویه میان شرکت زامیاد و سازمان تامین اجتماعی، مقرر گردید فرآیند بررسی و رفع موانع مشاغل سخت و زیان آور تسهیل گردد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو