فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت صنایع فرش و موکت بابل خبر داد :

صادر کردن ۲۰ درصد تولیدات از مهمترین برنامه های امسال است

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت صنایع فرش و موکت بابل در حاشیه نمایشگاه اتومکانیکای دوبی با بیان این مطلب تصریح کرد: سال گذشته حدود ۸ درصد از تولیداتمان را به حدود ده کشور جهان صادر کردیم و امسال نیز برنامه داریم این عدد را به ۲۰ درصد برسانیم.

صادر کردن ۲۰ درصد تولیدات از مهمترین برنامه های امسال است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، میناگر همچنین بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از 600 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند تصریح کرد: شرکت صنایع فرش و موکت بابل با تمام شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده اتومبیل همکاری دارد و توانسته با استفاده از مواد اولیه مناسب، فرایند تولید خوب و نیروی انسانی متخصص باکیفیت‌ترین محصولات مورد نیاز این شرکتها را تأمین نماید .
    وی در ادامه نیز بابیان اینکه به لطف خدا مواد اولیه تولیدی در پتروشیمى داخلی از کیفیت مطلوبى  برخوردار است اظهار کرد: اگر دولت بتواند با ایجاد تمهیداتی موانع صادراتی را برطرف کند از جمله بهره بالاى بانکى و برگرداندن جریمه دیرکرد ، برگشت جریمه هاى پلکانى که بانکها بصورت یکطرفه از بدنه تولید کشور بصورت ناعادلانه اى در شش  سال گذشته گرفته اند. برگشت این مبالغ می تواند براى صنعت بسیار مفید باشد و براى ده ها هزار نفر از جوانان کشور ایجاد شغل کند وى تأکید کرد تولیدات در این صنعت قابلیت صادرات به تمام کشورهای دنیا را دارد.
    مدیرعامل شرکت صنایع فرش و موکت بابل در ادامه نیز در مقایسه نمایشگاه‌های داخلی و خارجی گفت: تنها فرق نظم نمایشگاهاى خارجى می باشد. این بیست و دومین سالی است که در نمایشگاه‌های خارجی شرکت مى کنیم  و هجدهمین سال صادرات این شرکت می باشد .
    میناگر در انتها با اعلام اینکه شرکت صنایع فرش و موکت بابل در سال 1364 فعالیت تولیدی خود را شروع کرده در حال حاضر کارخانه این شرکت در زمینی بالغ‌بر 150 هزار مترمربع در سه سایت مختلف واقع‌شده است اظهار کرد: فعالیت تولیدی این شرکت با حدود 600 نفر در سه نوبت‌کاری در حال انجام است .
    گفتنی است کارخانه شرکت صنایع فرش و موکت بابل با ماشین‌آلات تکنولوژی روز اروپا جهت تولید محصولات متنوع همراه با کیفیت بالا ، تجهیز شده است محصولات مانند، نخ پلی‌پروپیلن، موکت کف خودرو ، موکت کفی چندتکه خودرو ، سقف کاذب خودرو ، آفتاب‌گیر ، موکت روی گلگیر ، طاقچه عقب ، عایق درب موتور ، عایق درب صندوق‌عقب ، موکت صندوق‌عقب ، پوشش دیواره عقب صندوق و فایروال ، انواع عایق صداگیر و ایزولاسیون برای مصارف صنایع خودرویی و ساختمانی و کاور باتری خودرو ، مدالیون رودری ،چرم مصنوعی و همچنین موکت‌های رول تافتینگ برای مصارف خانگی و قطعات مختلف تزریق ، تولید نوارهای مختلف صنعتی تولید قطعات چاپی و گلدوزی و آرم‌های مختلف را تولید می‌کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط