فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد؛

اتصال کمربندی شرق و غرب تهران با احداث بزرگراه دولت آباد

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: بزرگراه دولت آباد به طول ۵ کیلومتر یکی از پروژه های سال ۹۵ و۹۶ معاونت فنی و عمرانی است که کمربندی تهران را به هم متصل می‌کند.

اتصال کمربندی شرق و غرب تهران با احداث بزرگراه دولت آباد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، علیرضا جاوید افزود: بزرگراه دولت آباد یا شهید نجفی رستگار به طول 5 کیلومتر یکی از پروژه های سال 95 و96  معاونت فنی و عمرانی است که کمربندی تهران را به هم متصل و انقطاع آن را برطرف می کند.

    وی ادامه داد: به عبارتی بزرگراه آزادگان را که کمربندی غربی تهران است را به آزادراه امام رضا(ع) متصل می کند که این 5 کیلومتر به نام بزرگراه دولت آباد یا شهید نجفی رستگار نام گذاری شده است.

    معاون شهردار تهران با بیان اینکه با اجرای بزرگراه دولت آباد زمینه و محدوده خط تدقیق حریم تهران مشخص می شود، بیان کرد: تلاش شده در غالب طرح توسعه شهر تهران مرز محدوده و حریم شهر تهران حتی المقدرو یک مرز طبیعی و یا مصنوعی مشخص و به طور کامل قابل تشخصیص و تمیز دادن باشد.

    به گفته وی؛ بزرگراه های آزادگان، شهید بابایی و یاسینی می توانند یک مرز مطلوب به عنوان مرز محدوده و حریم شهر تهران باشند. در واقع  اگر خط محدوده حریم مشخص باشد، امکان کنترل ساخت و سازهای  غیر مجاز نظارت بر حریم و حفظ حریم شهر  توسط مدیریت شهری به صورت کلان و شهرداری های مناطق و نواحی راحت تر امکان پذیر می شود.

    جاوید با اشاره به اینکه همانطور که محورهای بزرگراه آزادگان، شهید یاسینی و بابایی در  بخش هایی از خود تعیین کننده مرز محدوده و حریم شهر تهران هستند؛ بعد از ساخت بزرگراه شهید نجفی رستگار یا دولت آباد مرز محدوده حریم درمنطقه 15 مشخص تر می شود و امکان مقابله با  ساخت و سازهای غیر مجاز و نظارت پایدارتر بر حریم شهر تهران مشخص تر می شود.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو