فونیکسریمکسبهتام

سردار حسینی خبرداد:

تمهیدات راهنمایی و رانندگی تهران برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران در مورد تمهیدات راهنمایی و رانندگی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران، گفت: برای اسکان زائران مرقد امام راحل، ۱۰ پارکینگ در نظر گرفته‌ایم.

تمهیدات راهنمایی و رانندگی تهران برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم آنلاین، سردار سرتیپ تیمور حسینی در همایش ستاد برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به آماده باش کامل پلیس راهور تهران در روز برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) اشاره کرد و افزود: در سال 94 تغییرات خوبی را نسبت به سال های قبل ایجاد کرده بودیم که نتیجه آن برگزاری مراسم با نظم قابل توجهی بود، لذا تصمیم نداریم که شرایط را نسبت به سال گذشته تغییر دهیم چرا که طرح و برنامه ای که به خوبی در سال گذشته امتحان خودش را پس داده عقل سالم به ما می گوید که به آن دست نزنیم.

    وی با بیان اینکه برای مراسم امسال نیز مانند سال گذشته 10 پارکینگ را برای اسکان زائران در نظر گرفته ایم ، گفت: مهم ترین نکته که باعث می شود مراسم ارتحال حضرت امام (ره) با شکوه برگزار شود اطلاع رسانی و آگاهی از مسیرهای تردد است و اگر ما بتوانیم این موضوع را ساماندهی کنیم در زمان خروج نیز با کمترین مشکل مواجه می شویم.

    سردار حسینی افزود: نقطه عطف و مسئله ای که می تواند برگزاری مراسم امسال را با سال های گذشته متفاوت کند مصادف شدن 14 خرداد با روز جمعه است که در حقیقت مردم پس از اتمام مراسم ارتحال امام به سوی دانشگاه تهران برای اقامه نمازجمعه خواهند رفت.

    وی گفت: با تدابیری که پلیس راهور در مبادی خروجی مراسم در نظر گرفته است، امیدواریم خروج وسایل نقلیه نیز با کمترین بار ترافیکی انجام شود.

    سردار حسینی به نصب 100 بنر برای هدایت مردم به سوی محل برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) اشاره کرد و گفت : 18 هزار و 500 نقشه راهنما نیز چاپ شده و برای راهنمایی مردم در اختیار آن ها قرار می گیرد.

     وی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که با همکاری پلیس راهور انجام شد آسفالت کردن تمام پارکینگ های ضلع شمالی و شرقی حرم امام (ره) است که این اقدام نیز تردد وسایل نقلیه را آسان تر می کند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنانش به تشریح پارکینگ های در نظر گرفته شده برای استان های مختلف پرداخت و گفت: پارکینگ شماره یک که در ضلع جنوبی بهشت زهرا(س) تعبیه شده برای استان های اصفهان و مرکزی است که این دو استان اتوبوس ها و وسایل نقلیه خود را در این پارکینگ قرار می دهند.

    سردار حسینی افزود: پارکینگ شماره دو شامل دو بخش است که بخشی از این پارکینگ مربوط به اسکان زائرین استان های لرستان، کرمان و سیستان و بلوچستان و بخش دیگر این پارکینگ مربوط به اسکان زائرین استان های سمنان، فارس، هرمزگان و چهارمحال بختیاری است.

    وی گفت: پارکینگ شماره سه مربوط به اسکان استان های البرز، خراسان جنوبی و بسیج استان های تهران است.

    سردار حسینی افزود: پارکینگ شماره چهار در اختیار مینی بوس ها و اتوبوس هایی است که تحت نظر شرکت واحد هستند که زائران حرم امام (ره) را پس از اتمام مراسم به نقاط مختلف شهر تهران می برند.

    وی ادامه داد: پارکینگ شماره پنج مربوط به اسکان زائرین استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین و خراسان شمالی و جنوبی است ئ پارکینگ شماره شش در اختیار وسایل نقلیه استان تهران قرار گرفته و در حقیقت در این پارکینگ تمام اتوبوس های شرکت واحد نیز توقف می کنند.

    سردار حسینی افزود: پارکینگ شماره هفت مربوط به اسکان زائرین استان های گیلان، اردبیل، کردستان و زنجان است پارکینگ شماره هشت مربوط به استان های همدان، گلستان و شهرستان اسلامشهر است که اتوبوس های حامل زائرین این استان ها می توانند در این پارکینگ توقف کنند، پارکینگ شماره 9 مربوط به اسکان وسایل نقلیه استان های یزد، قم و خوزستان است.

    وی در پایان با بیان اینکه پارکینگ شماره 10 مربوط به توقف خودروهای سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و بسیج نواحی تهران است، گفت: با توجه به اینکه قسمت اعظمی از زوار تهرانی پس از اتمام مراسم به سمت دانشگاه تهران برای اقامه نماز جمعه حرکت می کنند امیدواریم با تدابیری که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نظر گرفته است شاهد حرکت آن ها به سمت دانشگاه تهران با کمترین بار ترافیکی باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو