فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

دستگیری سارق خودرو با ۵ فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه

عصر خودرو- فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق خودرو با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق خودرو با ۵ فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، منوچهر محبوبی‌فر بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع تعدادی سرقت خودرو در آستانه‌اشرفیه  بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی موضوع مذکور را پیگیری کردند.

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: ماموران با تحقیقات میدانی و بررسی سرقت‌ها فردی را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه او را در محل کار خود دستگیر کردند.

    محبوبی فر، به اعتراف متهم به پنج فقره سرقت در بازجویی فنی پلیسی اشاره کرد و بیان داشت: متهم مذکور با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شده است.

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

    فرمانده پلیس راه گیلان نیز در جلسه مذکور بیان کرد: گروه پاسگاه پلیس‌راه رشت ـ قزوین در حال کنترل تخلفات رانندگی، یک دستگاه سواری را به دلیل سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

    مهیار رستگار عنوان کرد: در استعلام از وضعیت تخلفات خودرو و نمره منفی راننده، مشخص شد خودروی مذکور با ارتکاب 159 فقره تخلف مبلغ 35 میلیون و 540 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.

    رستگار با بیان اینکه خودروی متخلف برای سیر مراحل قانونی و تسویه‌حساب تخلفات معوقه به نزدیک‌ترین پارکینگ منتقل شده است، افزود: رانندگان با پرداخت به‌موقع جریمه از تشدید مقدار جریمه جلوگیری کنند تا دچار مشکل نشوند.

    وی اظهار کرد: روز گذشته یک دستگاه سواری پیکان در محور کوهستانی اسالم ـ خلخال به دلیل نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شده است.

    فرمانده پلیس راه گیلان بیان کرد: در حادثه مذکور چهار نفر از سرنشینان خودروی مذکور به‌شدت دچار جراحت شده و بلافاصله از طریق نیروهای امدادرسان به بیمارستان منتقل شدند.

    رستگار از مرگ یک نفر از سرنشینان خودروی پیکان به دلیل شدت صدمه‌های وارد شده، خبر داد و افزود: سرعت غیر مجاز یکی از مهم‌ترین دلیل تصادفات محسوب می‌شود و رانندگان برای جلوگیری از حوادث دلخراش باید با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط