فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۱۵۴۳»

بنزینِ تولیدی در پالایشگاه‌های جدید صادراتی خواهد بود

صادرات ۲۸ میلیون لیتر بنزین از ستاره خلیج فارس

عصر خودرو- کاظمی با بیان اینکه ستاره خلیج فارس ۳۶ میلیون لیتر تولید بنزین خواهد داشت، گفت: از این به بعد محصول بنزین هر پالایشگاه جدیدی که در کشور احداث شود صادراتی خواهد بود.

بنزینِ تولیدی در پالایشگاه‌های جدید صادراتی خواهد بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، عباس کاظمی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره برنامه ساخت پالایشگاه‌های جدید برای تولید بنزین صادراتی گفت: از این به بعد محصول بنزین هر پالایشگاه جدیدی که در کشور احداث شود صادراتی خواهد بود که از جمله آن‌ها پالایشگاه بهمن، آناهیتا و پارس پتروفیلد پالایشگاه‌هایی هستند که اگر کارهای ساختشان به اتمام برسد تمامی بنزین تولیدی صادراتی خواهد بود.

    وی افزود: مقداری از بنزین تولیدی به مقصد کشورهای همسایه خشکی و مابقی از طریق دریا به اروپا و دیگر کشور‌ها صادر می‌شود.

    کاظمی تصریح کرد: با توجه به اینکه بنزین تولیدی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس یورو است داخل کشور مصرف می‌شود و از بقیه پالایشگاه‌ها نیز از جمله آبادان و نفت بندرعباس صادر خواهیم کرد.

    وی خاطرنشان کرد: ستاره خلیج فارس 36 میلیون لیتر تولید بنزین خواهد داشت در حال حاضر 8 میلیون لیتر کمبود داریم که وارد می‌شود اگر مقداری هم افزایش مصرف هم داشته باشیم ما بقی بنزین تولیدی این پالایشگاه صادر خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط