فونیکسریمکسبهتام

ظرفیت ۵۰۰ تایی فورد GT و بیش از ۶۵۰۰ تقاضا

خواستگاران فراوان سوپراسپورت دلربای آمریکایی!

عصر خودرو: بیش از ۶۵۰۰ نفر در انتظارند که بتوانند مالک سوپراسپورت جدید شرکت فورد بنام GT باشند.

خواستگاران فراوان سوپراسپورت دلربای آمریکایی!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، در شرایطی که در دو سال آینده تنها 500 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد و گفته می‌شود قیمت این خودرو از 450 هزار دلار شروع می‌شود، خودروساز آمریکایی تاکنون 6506 سفارش از سراسر جهان برای این خودرو دریافت کرده است.

فورد می‌گوید صدها نفر ویدئوهایی را همراه درخواست خرید خود به این شرکت ارسال کرده اند با این امید که شانس آنها را برای خرید این خودرو افزایش دهد. فورد در حال بررسی سفارشات ثبت شده برای مدل GT است و ظرف 90 روز آینده به مشتریانی که انتخاب شده اند خبر رسانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود اولین مدلهای GT در پایان سال 2016 به دست مشتریان برسد.

فورد تصمیم گرفته اولین سری این خودرو را به افرادی که قبلا خودروی GT داشته اند یا مشتری وفادار فورد محسوب می‌شوند بفروشد. این شرکت همچنین قصد دارد این ابرخودرو را به افرادی بفروشد که عاشق راندن این خودرو هستند و خریداران باید توافقنامه ای را امضا و متعهد شوند که برای فروش و کسب سود این خودرو را نمی‌خرند. 

فورد GT جدید از یک موتور توربو دو کمپرسور V6 با توان 600 اسب بخار بهره می‌برد.

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم