فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۱۵۴۱»

مصرف بنزین در مازندران ۲۰ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت نفت منطقه ساری از توزیع ۸۰ میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر در جایگاه‌های سوخت این شهرستان خبر داد و گفت: مصرف بنزین در سال ۹۴ در مازندران ۲۰ درصد کاهش یافت.

مصرف بنزین در مازندران ۲۰ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حسینعلی طالبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از 80 میلیون لیتر انواع بنزین در منطقه ساری توزیع و مصرف شد.

    وی، با بیان اینکه بیش از 41 میلیون و 500 هزار لیتری بنزین سوپر پارسال در منطقه ساری توزیع شد، خاطرنشان کرد: نسبت به سال 93 شاهد کاهش 20 درصدی مصرف بنزین بودیم.

    مدیرعامل شرکت نفت منطقه ساری افزود: میزان مصرف بنزین سوپر از شروع سال جدید تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل با 3 درصد کاهش به بیش از 5 میلیون و 600 هزار لیتر رسید.

    وی ادامه داد: با 5 درصد افزایش مصرف نسبت به سال 93 میزان مصرف بنزین معمولی در سال 94 از مقدار 881 میلیون لیتر گذشت.از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از 75 میلیون و 300 هزار لیتر بنزین معمولی توزیع شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل 2درصد افزایش دارد.

    مدیر شرکت نفت ساری از کاهش 10 درصدی مصرف نفت‌گاز(گازوییل) در سال 94 نسبت به سال 93 خبر داد و خاطرنشان کرد: پارسال مقدار 632 میلیون و 308 هزار لیتر نفت‌گاز در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

    طالبی افزود: با مصرف بیش از 37 میلیون و 600 هزار لیتر نفت‌گاز در دوماه ابتدایی امسال شاهد کاهش مناسب 13 درصدی این فرآورده نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم.

    وی بیان کرد: در سال 94 بیش از 87 میلیون و 700 هزار لیتر نفت سفید در منطقه ساری مصرف شد که این مقدار در مقایسه با سال 93، مصرف، به میزان 24 درصد کاهش یافت.

    حسینعلی طالبی  در ادامه گفت: مصرف حدود 4 میلیون لیتر نفت سفید در دو ماه ابتدایی امسال نشان از کاهش 48 درصدی مصرف نفت سفید نسبت به دوره مشابه پارسال دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط