فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه تا جمعه را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براین اساس در محورهای اصلی کشور به دلایل ترافیکی جوی و عملیاتی در جاده‌های اصلی کشور برخی محدودیت‌ها و یا ممنوعیت‌های ترددی وجود خواهد داشت.

    براین اساس، عبور موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه الی یک بامداد روز شنبه مورخ 1395.2.25 از محورهای کرج – چالوس – هزار – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین از ساعت 14 روز جمعه الی 2 بامداد روز شنبه تردد انواع وسائل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین از ساعت 17:30 تا 2 بامداد از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    همچنین براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی در طول روزهای آخر هفته تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان – هراز، فیروزکوه و رشت- قزوین ممنوع خواهد بود که البته در سه محور اخیر کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد‌شدنی مستثنی هستند.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی شش محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده که براساس آن محور شمشک – دیزین، رودان – بندرعباس، سی‌سخت – بیده، آزادراه رشت – قزوین (محدوده رودبار نرسیده به تونل نصفی) ، دهلران – اندیشمک، اولنگ – شاهرود اجازه تردد به خودروها نخواهند داد.

    همچنین عملیات جاده‌ای در برخی از جاده‌های کشور نیز ادامه دارد که در این بین می‌توان به محور هراز، محور دماوند به فیروزکوه، محور کرج – چالوس، آزادراه تهران – قم، آزادراه تهران – ساوه و محور اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی آخرین آمارها از اوضاع 24 ساعت گذشته جاده‌های کشور را نیز اعلام کرده که براساس آن با ثبت آمار 1701 تردد‌شمار رفت‌وآمد‌ها 0.3 درصد افزایش پیدا کردند.

    براین اساس آزاد‌راه‌های کرج به تهران، کرج به قزوین، قزوین به کرج و تهران به کرج با ثبت بیش از 100 هزار تردد بیشترین آمار را داشته‌اند و پس از آنها نیز راه‌های تهران به پاکدشت، پاکدشت به تهران، ساوه به تهران و تهران به ساوه قرار گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو