فونیکسریمکسبهتام

فرار راننده پس از نشت بنزین خودرو

اتصال برق خودرو را به آتش کشید

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اطفای حریق یک خودرو به دلیل اتصال برق موتور و جلوگیری از آتش گرفتن خودروی دیگری توسط ماموران این سازمان خبر داد.

اتصال برق خودرو را به آتش کشید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مقصود حق شناس اظهار کرد: در ساعت 10:47 دقیقه روز دوشنبه 20 اردیبهشت 95 ساکنان شهرک حفاری اهواز با تماس با سامانه 125 ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حادثه حریق یک دستگاه خودرو در این منطقه خبر دادند.

    وی افزود: آتش نشانان چهار دقیقه بعد از دریافت گزارش حریق در محل حادثه حاضر و با اتومبیل در حال حریق مواجه شدند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز توضیح داد: اتش نشانان بلادرنگ با استفاده از کپسول ها و سایر امکانات خاموش کننده حریق را اطفا و همزمان از نزدیک شدن عابران و خودروها به محل حادثه جلوگیری به عمل آوردند.

    حق شناس عنوان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق در قسمت موتور خوردور اعلام شد.

    فرار راننده پس از واژگونی و نشت بنزین خودرو

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز همچنین از فرار یک راننده پس از واژگونی و نشت بنزین خودرویش از محل حادثه خبر داد.

    حق شناس ادامه داد: پس از تماس عابران در ساعت 7:44 دقیقه دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 95 با سامانه 125 ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، خبر از واژگونی خودرویی و نشت بنزین آن داده شد.

    وی عنوان کرد: آتش نشانان چهار دقیقه بعد از دریافت گزارش فوق، در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند خودرو تویوتا وانت در اثر سرعت غیرمجاز و برخورد با جدول واژگون شده و بنزین از آن نشت می کند.

    مدیر سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: آت ش نشانان بلادرنگ همزمان با قطع برق خودرو و ایمن سازی محل عبور عابران پیاده و سواره، اقدام به جلوگیری از نشت بنزین خودرو کردند.

    حق شناس بیان کرد: راننده خودرو به دلایل نامعلومی پس از واژگون شدن آن از محل حادثه متواری شده است.

    وی گفت: خوشبختانه در اثر این حادثه فردی آسیب ندیده و خودرو نیز پس از ایمن سازی توسط آتش نشانان برای انجام امور قانونی تحویل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو