فونیکسریمکسبهتام

۱۰ میلیون خودرو خودران در جهان تا سال ۲۰۲۰ در جاده‌ها

عصر خودرو- خودروی خودران، دیگر، موضوعی تخیلی محسوب نمی‌شود.

۱۰ میلیون خودرو خودران در جهان تا سال ۲۰۲۰ در جاده‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، کمپانی‌های خودروسازی مانند مرسدس، ب ام و (بی ام دبلیو با تلفط انگلیسی) وتسلاموتورز در حال حاضر نمونه‌های خوبی از خودروهای خودران را عرضه کرده‌اند.

    کمپانی‌های فناورانه مانند گوگل نیز از سال گذشته خودروی خودران تولیدی خود را راهی جاده‌های کالیفرنیا کردند تا نشان دهند در این راه ثابت‌قدم هستند.

    اما آنچه این صنعت را به جلو برده، چیزی نیست جز «هوش مصنوعی» که چشم‌انداز 5 سال آینده را تعیین می‌کند و با پیشرفت‌های بزرگ در این زمینه این قدرت را به کارشناسان داده تا پیش‌بینی‌های خوبی را داشته باشند.

    ما دو نوع تماماً خودران و نیمه خودران را در این صنعت مشاهده خواهیم کرد که در جاده‌های مخصوص تا سال 2019 به زندگی عادی خود می‌پردازند.

    پیش‌بینی می‌شود تا 5 سال آینده تعداد خودروهای خودران به 10 میلیون برسد و حتی شمار کشته‌های جاده‌ای نیز در مقایسه با 2014 حدود 2500 مورد نیز کمتر شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم