فونیکسریمکسبهتام

معرفی نسخه ویژه نوبل M۶۰۰

عصر خودرو: به مناسبت همکاری جدید نوبل با سوپر ولوچه ریسینگ، نسخه ای ۶۶۲ اسب بخاری به رنگ سیاه و قرمز از مدل پرچمدار نوبل معرفی شده است که از یک سقف فیبر کربنی بهره می برد.

معرفی نسخه ویژه نوبل M۶۰۰
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰
  • معرفی نسخه ویژه نوبل M600
  • معرفی نسخه ویژه نوبل M600
  • معرفی نسخه ویژه نوبل M600
  • معرفی نسخه ویژه نوبل M600

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، این که مالکیت ابرخودرویی را در اختیار داشته باشید که توانایی انجام هرکاری در جاده را داشته باشد یک چیز است و این که دارای ابرخودرویی که تقریبا به طور کامل بر اساس سلیقه شخصی شما ساخته شده باشد، چیز دیگری است. این کاری است که شرکت خودروسازی انگلیسی نوبل انجام می دهد. این در شرایطی است که نوبل برای فروش خودرو M600 از شرکت سوپر ولوچه ریسینگ کمک خواهد گرفت.

به مناسبت همکاری جدید نوبل با سوپر ولوچه ریسینگ، نسخه ای 662 اسب بخاری به رنگ سیاه و قرمز از مدل پرچمدار نوبل معرفی شده است که از یک سقف فیبر کربنی بهره می برد. این خودرو به پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید 604 پوندفوت گشتاور را دارد و نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک به سطح جاده منتقل می شود.

در پیست، نوبل M600 می تواند طی 3.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت رسانده و در نهایت بیشینه سرعت 362 کیلومتر در ساعت را کسب کند.

مشتریان از این فرصت برخوردار هستند تا از طریق شرکت سوپر ولوچه ریسینگ آزمایش رانندگی با M600 را انجام دهند و در صورت تمایل برای خرید با شرکت نوبل به منظور طراحی باقی مشخصات مد نظرشان در ارتباط خواهند بود. قیمت پایه نوبل M600 حدود 200 هزار دلار است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم