فونیکسریمکسبهتام

قناعتی خواستار شد؛

آموزشگاه های رانندگی مجاز در محدوده زوج و فرد تردد کنند

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: خودروهای سرویس مدارس و نیز آموزشگاه های رانندگی به دلیل نوع فعالیت شان نباید در محدوده زوج و فرد با جریمه روبرو شوند.

آموزشگاه های رانندگی مجاز در محدوده زوج و فرد تردد کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، ابوالفضل قناعتی در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورا با اشاره به مشکلات خودروهای سرویس مدارس و آموزشگاه های رانندگی گفت: جریمه شدن رانندگان این خودروها در محدوده زوج و فرد مشکلی بود که این افراد در سال 94 با آن دست به گریبان بودند اما مثل اینکه در سال 95 نیز دوباره با این مشکل مواجه اند.

    وی ادامه داد: 50 هزار خودروی سرویس مدرسه و نیز 5 هزار خودرو آموزشگاه رانندگی وجود دارند که بر حسب ضرورت فعالیشتان باید در محدوده زوج و فرد تردد کنند، از این رو نباید با جریمه روبرو شوند.

    عضو هیئت رئیسه شورا تصریح کرد: از اینرو خواستار تعیین تکلیف هر چه سریعتر این عزیزان هستیم تا ورود آنان به محدوده زوج و فرد با مشکلی مواجه نشود. البته محدوده طرح ترافیک به هیچ عنوان شامل این تسهیلات نخواهد بود.

    قناعتی همچنین تشکر و قدر دانی خود از شهردار تهران را به واسطه برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب و نیز راه اندازی ایستگاه متروی شهر آفتاب ابراز داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط