فونیکسریمکسبهتام

حوادث رانندگی در استان مرکزی چهار کشته و هفت مجروح برجا گذاشت

عصر خودرو- سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در این استان در دو روز گذشته چهار کشته و هفت مجروح برجا گذاشت.

حوادث رانندگی در استان مرکزی چهار کشته و هفت مجروح برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرگرد محمود خلجی افزود: این سوانح شامل دو حادثه برون شهری در محورهای دلیجان - هستیجان و ساوه - همدان و دو حادثه درون شهری در شهرستان های ساوه و غرق آباد بوده است.
    وی بیان کرد: حادثه محور دلیجان - هستیجان بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در رخ داد که در این سانحه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و چهار سرنشین دیگر آن مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
    سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: علت این حادثه از سوی کارشناس حاضر در صحنه تصادف، توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی وخواب آلودگی گزارش شده است.
    سرگرد خلجی اظهار کرد: حادثه محور ساوه - همدان بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با یک دستگاه پژو 405 به وقوع پیوست که در این حادثه راننده خودروی پژو به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و دو سرنشین دیگر آن مجروح شدند.
    وی، علت این حادثه را توجه نکردن راننده سواری پژو به جلو اعلام کرد.
    وی گفت: حادثه درون شهری شهرستان ساوه بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 206 با موانع کنار بلوار امام علی (ع) این شهرستان رخ داد که در این سانحه راننده این خودرو پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
    سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: علت این حادثه بر اساس نظر کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.
    سرگرد خلجی بیان کرد: حادثه رانندگی شهر غرق آباد نیز بر اثر برخورد یک دستگاه پیکان وانت با یک دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست که سرنشین موتورسیکلت در این سانحه جان خود را از دست داد.
    وی، علت این سانحه را حرکت خلاف مسیر خودرو پیکان اعلام کرد.
    از ابتدای امسال تاکنون 35 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو