فونیکسریمکسبهتام

ورود سری جدید خودروهای خارجی به ناوگان تاکسیرانی پایتخت

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ورود خودروهای خارجی با کیفیت و دارای استانداردهای روز دنیا به ناوگان تاکسیرانی پایتخت تا سال آینده خبر داد.

ورود سری جدید خودروهای خارجی به ناوگان تاکسیرانی پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از مهر، مهندس فضل الله اسلامی اظهار کرد: تا سال آینده خودروهای خارجی از جمله خودروی کدی، تویوتا و فیات به ناوگان تاکسیرانی اضافه می شود.
    وی افزود : در مرحله اول تا پایان امسال 200 دستگاه از این خودروها برای به کارگیری در فرودگاه های تهران و تعدادی از نقاط شهر وارد ناوگان خواهند شد.
    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: اولین سری تاکسیهای خارجی که تعداد آنها 200 دستگاه است وارد کشور شده و هم اکنون در حال طی کردن مراحل شماره گذاری هستند و خوشبختانه پلیس راهور و وزارت کشور نیز همکاری و مساعدت لازم در این زمینه را دارد.
    وی تاکید کرد: علاوه بر اینکه در بحث مصرف سوخت میزان مصرف این خودروها بیش از 20 تا 30 درصد کمتر از سایر خودروها است، آلایندگی بسیار کمی دارند و در حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا نیز تاثیر گذارند.
    اسلامی با بیان اینکه در شهر تهران روزانه 4.5 میلیون نفر با تاکسی جابجا می شوند گفت: در تلاشیم سطح خدمات رسانی تاکسیها را ارتقا داده و به مرور تمام تاکسیهای فعال را تبدیل به خودروهای با کیفیت و دارای استاندارد روز جهانی کنیم.
    کرمان موتوراکستریم