فونیکسریمکسبهتام

با تسهیلات ۷ تا ۱۰ میلیونی

اسقاط و جایگزینی ۱۰ هزار وانت فرسوده از امروز آغاز شد

عصر خودرو : اسقاط و جایگزینی ۱۰ هزار وانت فرسوده با تسهیلات بانک ملی و توسط خودروسازان زامیاد و بهمن از صبح امروز شنبه ۹ دیماه آغاز شد.

اسقاط و جایگزینی ۱۰ هزار وانت فرسوده از امروز آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از فارس در حالی براساس آمارهای موجود بیش از 1.3 میلیون خودرو فرسوده در کشور داریم که با تسهیلات بانک ملی و توسط خودروسازانزامیاد و بهمن از شنبه 9 بهمن ماه ثبت نام برای جایگزینی 10 هزار وانت فرسوده آغاز می شود.
    در قالب این طرح همه وانت های 54 تا 64 شمسی و معادل میلادی با داشتن پلاک ملی یا گواهی تسجیل می توانند به نمایندگی مجاز این دو خودروساز مراجعه و ثبت نام کنند.
    ثبت نام در این طرح رایگان است و دارندگان وانت های فرسوده به مراکز غیرمجاز و غیر از نمایندگی های این دو خودروساز مراجعه نکنند. همچنین ثبت نام در نمایندگی ها در سایت متمرکز ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت انجام می شود و نمایندگی ها در زمان ثبت نام باید یک پرینت از مشخصات فرد و خودرو به متقاضی ارائه کنند.
    این گزارش حاکی است: 30 روز برای ثبت نام زمان در نظر گرفته شده است اما اگر ظرفیت 10 هزار تایی در نظر گرفته شده طی این مدت تکمیل شود سایت بسته خواهد شد.
    صاحبان سند قطعی و وکالت بلاعزل قطعی می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند و افرادی که در این طرح ثبت نام می کنند نباید قبلا از تسهیلات خودروهای فرسوده استفاده کرده باشند.
    همچنین وانت بار باید حتما شرایط و قابلیت تردد را داشته باشد که این موضوع توسط دوربین های نظارتی کنترل شده و از خودرو عکس تهیه می شود.
    تسهیلات جایگزینی خودرو 7 تا 10 میلیون تومان با بازپرداخت 5 ساله و نرخ سود عقود مبادله ای 14 درصد است و ارزش گواهی اسقاط بسته به وزن وانت فرسوده بین یک تا 2 میلیون تومان است. اگر کسی پیش از این وام خودروی فرسوده دریافت کرده باید پیش از اسقاط خودرو مساله را حل کند چون پس از اسقاط امکان ارائه تسهیلات و یا انجام فعالیت دیگری وجود ندارد.
    کرمان موتوراکستریم