فونیکسریمکسبهتام

خودروسازان آسیا به شدت در حال پیشرفت هستند

اصالت در طراحی فروش خودرو را افزایش می دهد

عصر خودرو- جیمز هوب گفت: صنعت خودروسازی در آسیا به شدت در حال پیشرفت است و باید بگویم در آینده ای نزدیک خودروسازی های بزرگ و مطرح اروپایی را به چالش می کشند.

اصالت در طراحی فروش خودرو را افزایش می دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان ، جیمز برین هوب طراح پیشین بنز و ب  ام و که اکنون به خودروسازی چری همکاری می کند در پاسخ به سوال خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان گفت: تقریبا 2 سال است با شرکت چری چین همکاری دارم و با وسواس برای این خودروسازی طراحی می کنم.

    وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر خودروسازی های آسیایی و به خصوص چینی ها و کره ای ها در سالهای اخیر گفت: صنعت خودروسازی در آسیا به شدت در حال پیشرفت است و باید بگویم در آینده ای نزدیک خودروسازی های بزرگ و مطرح اروپایی را به چالش می کشند.

    جیمز هوب همچنین به طراحی زیبای خودوهای آسیایی و به خصوص چینی در سالهای اخیر اشاره کرد و افزود: شرکتهای بزرگ خودروسازی در آسیا امروز با طراحی های بسیار زیبا و جذاب کار را برای فروش محصولات اروپایی سخت کرده اند.

    وی ادامه داد: به طور مثال طراحی خودرو آریزو 5 که به زودی توسط چری در بازار ایران عرضه می شود قطعا با استقبال بی نظیر مشتریان مواجه خواهد شد زیرا هم طراحی بسیار جذاب و زیبایی دارد و هم قطعا قیمت مناسب تری نسبت به خودروهای اروپایی خواهد داشت.

    طراح سابق بنز و بی ام و با اشاره به دلیل پیشرفت و گسترش بازار فروش محصولات اروپایی را طراحی خاص این خودروها عنوان کرد و گفت: اکثر خودروسازی های مطرح جهان دارای اصالت طراحی هستند و این اصالت را در تمام خودروهای خود رعایت و دنبال نی کنند.

    وی ادامه داد: این اصالت در طراحی و تکمیل آن در خودروهای جدید موجب حغظ مشتری های قبلی و جذب مشتریان جدید می شود.

    جیمز هوب در پایان تاکید کرد: دوران کپی برداری در طراحی تمام شده و شرکت های بزرگ باید در طراحی های خود اصالت شرکتشان را حفظ کنند تا بتوانند در بازارهای صادراتی موفق باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو