فونیکسریمکسبهتام

۶ موتورسوار مالزیایی از مسیر ایران به حج می روند

عصر خودرو- ۶ موتورسوار مالزیایی سفر خود به مدینه منوره و مکه مکره را برای انجام مناسک حج عمره آغاز و برای این سفر مسیر ایران را انتخاب کردند.

۶ موتورسوار مالزیایی از مسیر ایران به حج می روند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، خبرگزاری رسمی مالزی (برناما) روز دوشنبه اعلام کرد 6 مالزیایی برای انجام مناسک حج عمره سفر با موتورسیکلت را انتخاب کردند و انتظار می رود اول ژوئن (12 خرداد) وارد مدینه در عربستان سعودی شوند.
    'عزمان بهارالدین' رهبر 57 ساله این کاروان که تاکنون سه بار برای انجام مناسک حج به عربستان سفر کرده است، گفت که از طریق تایلند، میانمار، هند، پاکستان، ایران و امارات متحده عربی به عربستان سعودی برای انجام حج عمره می روند.
    این مسیر 16 هزار کیلومتر است و نسبت به مسیرهای قبلی طی شده یکهزار و 500 کیلومتر کوتاه تر است.
    این موتورسواران قرار است این مسیر را 40 روزه طی کنند، در حالی که موتورسواران قبلی مسیر را 57 روزه طی کرده اند.
    'راملی یوسف' 63 ساله و بازنشسته آموزش و پرورش و 'عبدالکریم صالح' 64 ساله از تکاوران نیروهای مسلح مالزی نیز دو سال پیش با دوچرخه عازم مکه مکرمه و مدینه منوره از مسیر ایران شدند.
    سفر این دوچرخه سواران مالزیایی سه ماه طول کشید.
    بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از بیش از هشت میلیون و 200 هزار نفری که در سازمان حج مالزی ثبت نام کرده اند در انتظار رسیدن نوبت خود برای انجام مناسک حج هستند.
    'جمیل خیر باهاروم' وزیر دفتر نخست وزیری مالزی پیش از این گفته بود متقاضیان حج واجب در مالزی که پیش از این ثبت نام کرده اند با توجه به سهمیه ها برای مشرف شدن به حج باید 50 سال صبر کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط