فونیکسریمکسبهتام

فرماندار ماسال خبر داد:

کسب رتبه نخست کاهش میزان تلفات از تصادفات در ماسال طی سال گذشته

عصر خودرو- فرماندار ماسال ن‍ژاد از کسب رتبه نخست کاهش میزان تلفات از تصادفات در ماسال طی سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای امسال آمار تلفات تصادفات رانندگی در ماسال در حال افزایش است.

کسب رتبه نخست کاهش میزان تلفات از تصادفات در ماسال طی سال گذشته
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، محمود قاسم‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان  بیان کرد: افزایش تلفات ناشی از تصادفات در ماسال هشداردهنده است.

    وی مصدومیت 15 نفر در تصادفات درون‌شهری و 18 نفر در تصادفات برون‌شهری را حاصل وقوع تصادفات در فروردین ماه امسال عنوان کرد.

    فرماندار ماسال با بیان اینکه در فروردین ماه امسال سه نفر بر اثر تصادفات درون شهری و برون شهری جان باختند، افزود: در این ماه 15 فقره تصادف در ماسال رخ داد که در تصادفات درون‌شهری دو نفر و برون‌شهری یک نفر جان باختند.

    قاسم ن‍ژاد از کسب رتبه نخست کاهش میزان تلفات از تصادفات در ماسال طی سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای امسال آمار تلفات تصادفات رانندگی در ماسال در حال افزایش است.

    وی وجود نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها، سرعت غیرمجاز و عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را از جمله عوامل افزایش تصادفت جاده‌ای ماسال در سال جاری عنوان کرد.

    قاسم ن‍ژاد حضور آگاهانه پلیس راهنمایی و رانندگی در نقاط حادثه‌خیز به‌ویژه در بازارهای هفتگی و تجمعات را در جلوگیری از بروز برخی حوادث تاثیرگذار دانست و بر ضرورت برطرف شدن نقاط حادثه‌خیز در کمترین زمان ممکن تأکید کرد.

    فرماندار ماسال با بیان اینکه باید به دنبال اصلاح نقاط حادثه‌خیز و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در ماسال باشیم، خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ قوانین راهنمایی و رانندگی در بین رانندگان امری ضروری است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط