فونیکسریمکسبهتام

پژو در اندیشه بازگشت به آمریکا از طریق برنامه مشارکتی

عصر خودرو- آخرین محصول ورودی پژو به آمریکا مدل ۴۰۵ بود که ورود آن در سال ۱۹۹۱ متوقف شد.

پژو در اندیشه بازگشت به آمریکا از طریق برنامه مشارکتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرصت امروز، پژو، خودروساز فرانسوی در حال برنامه‌ریزی بازگشت به بازار آمریکاست و برای شروع از یک برنامه مشارکتی طراحی شده جهت آشنایی مجدد خریداران با این برند استفاده خواهد کرد. این برند بخشی از گروه PSA است که شامل شرکت‌هایی چون سیتروئن و DS Automobiles نیز می‌باشد و آخرین بار در سال 1991 در بازار آمریکای شمالی فعالیت داشت.

    هفته پیش بود که این شرکت با اعلام اینکه هم‌اکنون تیمی در آمریکا را مسئول تحلیل نیازهای مشتریان و ضوابط مورد نیاز تعیین کرده است، علاقه خود را رسانه‌ای کرد. به گفته کارلوس تاوارس، رئیس گروه PSA، نخستین مرحله از این اقدام، آغاز به کار به‌عنوان یک اپراتور صنایع خودرو در سال 2017 خواهد بود. این شرکت ممکن است طی این اقدام با شرکت فرانسوی تولید‌کننده وسایل نقلیه برقی Bollore همکاری داشته باشد که هم‌اکنون نیز در برنامه‌های مشارکتی خودرو در بسیاری از شهرهای اروپایی و نیز ایالت ایندیاناپولیس در آمریکا فعالیت دارد.

    مرحله بعدی، بهره‌گیری از مدل‌های خود پژو به جای مدل‌های Bollore برای توسعه برنامه‌های صنایع خودرو است که این مرحله پیش از عرضه مستقیم پژو از طریق بنگاه‌ها صورت می‌پذیرد. تاوارس همچنین بیان کرد که PSA می‌تواند تامین خودرو را به صورت در محل فروش ساماندهی کند. این برنامه بخشی از برنامه بلندمدت 10ساله توسعه برای پژو و برندهای خواهر آن یعنی سیتروئن و DS است.

    به‌طور دقیق مشخص نیست که آیا این دو برند نیز به بازار آمریکا ورود خواهند کرد یا خیر. سیتروئن آخرین بار در سال 1974 در آمریکا فعالیت داشت اما DS که برآمده از خود سیتروئن است تنها دو سال قدمت داشته و هیچ‌گاه در آمریکا فعالیتی نکرده است.

    PSA برنامه فشرده عرضه 121 مدل جدید را طی شش سال در نظر گرفته که 26 مدل از آنها محصولاتی هستند که در سطح جهان عرضه شده اما از طریق آمریکا خریدوفروش می‌شوند. گفته می‌شود یک SUV در سطح جهانی در بین این مدل‌ها خواهد بود. تاوارس در توضیحی در خصوص ورود به آمریکا اذعان کرد که« PSA بدون حضور در آمریکا نمی‌تواند به شرکتی جهانی تبدیل شود.»

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو