فونیکسریمکسبهتام

فروش فوری پژو ۲۰۷آی آغاز شد

عصر خودرو : فروش ویژه پژو ۲۰۷آی با تحویل فوری درنمایندگی‌های مجاز ایران خودرو آغاز شد.

فروش فوری پژو ۲۰۷آی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۷:۰۵

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» خریداران می توانند برای ثبت نام پژو 207 آی با نده اتوماتیک و دستی به نمایندگی های مجاز این شرکت درسراسر کشور مراجعه کنند.
    طبق اعلام ایران خودرو، تاکنون علاقه مندان پژو 207 آی تنها از طریق پیش خرید بلند مدت می توانستند به خرید این خودرو اقدام کنند.
    پژو207 آی طراحی سال 2008 شرکت پژو است و پیش بینی می شود که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این خودرو از جمله موتور پرقدرت و کم مصرف، استفاده از تکنولوژی روز اروپا و استایل زیبا در بازار خودرو کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار شود. درسال جاری فاصله قیمت این خودرو نسبت به نرخ کارخانه تا 2 میلیون تومان افزایش یافت و تاکنون پنچ هزار دستگاه پژو 207 آی به بازار عرضه شده است.
    پیش بینی می شود تا پایان امسال 15 هزار دستگاه از این خودرو در ایران خودرو تولید و روانه بازار شود.
    کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم قطع سوخت درمواقع ضروری و فرمان تاشونده و ایموبلایزر از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی خودرو پژو 207 آی است.
    در اروپا، تمامی خودروهای تولیدی برای دریافت مجوز تولید و عرضه باید استاندارد EuroNCap (ایمنی سرنشین و عابر پیاده) را پاس و امتیاز خود را از این موسسه دریافت کنند. خودرو 207آی نیز در این استاندارد که در کل 5 ستاره است، توانسته درجه 4 ستاره را با امتیاز بالا کسب کند.
    کرمان موتوراکستریم