فونیکسریمکسبهتام

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

دوبانده شدن ۴۲ کیلومتر دیگر از محور جهرم - شیراز

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴۲ کیلومتر دیگر از محور جهرم - شیراز تا پایان سال جاری دوبانده می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

دوبانده شدن ۴۲ کیلومتر دیگر از محور جهرم - شیراز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، امیر امینی از دوبانده شدن 42 کیلومتر دیگر از محور جهرم - شیراز تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با تأمین اعتباری که انجام شده است تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از این طرح ملی باشیم و کمک بسزایی نیز به کاهش تلفات جاده‌ای و صرفه‌جویی در مصرف سوخت شود.

    وی ابراز امیدواری کرد؛ در هفته دولت نیز 40 کیلومتر از راه لار به جهرم دوبانده شود.

    این مسئول افزود: این 40 کیلومتر از سمت لطیفی لار به سمت جهرم قرار گرفته است و باقیمانده آن 135 کیلومتر دیگر خواهد بود؛ در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم قسمتی از مسیر را نیز تا پایان سال مالی جاری به بهره‌برداری برسانیم و تقدیم مردم جهرم و لار کنیم.

    امینی در مورد راه‌آهن شیراز - جهرم - لار - بندرعباس نیز تصریح کرد: به دنبال تأمین‌کننده مالی هستیم، چراکه بحث مسائل مالی راه‌آهن کیلومتری هفت میلیارد ریال هزینه دارد و امروز برای تمام راه‌آهن‌های کشور در بحث تأمین مالی مشکل داریم.

    وی از هماهنگی انجام‌ شده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد و گفت: دولت آمادگی دارد تا دو هزار میلیارد تومان به سرمایه‌گذاران داخلی تضمین بدهد و ظرف مدت پنج تا هشت سال نیز پول و سود معقول آن را بازگرداند تا پروژه‌هایی با این حجم در کشور به بهره‌برداری برسد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط