فونیکسریمکسبهتام

هیوندای و دووی کره جنوبی در شیراز بیمارستان می‌سازند

عصر خودرو- بنا به اعلام مقامات کره‌ای شرکت مهندسی و ساخت هیوندای در کنار شرکت پوسکودووی کره جنوبی قصد دارند، با همکاری بانک صادرات و واردات کره جنوبی در شیراز یک بیمارستان احداث کنند.

هیوندای و دووی کره جنوبی در شیراز بیمارستان می‌سازند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مقامات صنعت بانکی کره اعلام کردند، دو شرکت مهندسی و ساخت هیوندای و پوسکودوودی کره جنوبی به همراه بانک صادرات و واردات این کشور قصد دارند، تا برای دانشگاه علوم پزشکی شیراز یک بیمارستان احداث کنند.

    در آینده نزدیک توافق ساخت این بیمارستان هزار تخت‌خوابی بین طرف‌های کره‌ای و وزارت بهداشت به امضا خواهد رسید.

    کئون او-جون مدیرعامل شرکت پوسکو، کیم‌یانگ‌سنگ مدیر شرکت پوسکو دوو و همچنین جونگ‌سو هیوان مدیرعامل شرکت هیوندای به همراه لی دوک‌هونگ مدیرعامل بانک صادرات و واردات کره جنوبی ماه آینده برای امضای توافق‌نامه ساخت این بیمارستان هزار تختخوابی با وزارت بهداشت ایران به کشورمان سفر خواهند کرد.

    دو شرکت پوسکودوو و هیوندای توانسته‌اند نظر دولت ایران را در زمینه ساخت این بانک جلب کنند. اگزیم‌بانک یا همان بانک صادرات و واردات کره جنوبی نیز حجم قابل توجهی از بودجه مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان را تأمین خواهد کرد.

    پس از لغو تحریم‌ها ساخت بیمارستان یکی از اقدامات ایران در راستای بهبود زیرساخت‌های سلامت خواهد بود. قرار است یک بیمارستان 1200 تختخوابی را برای مرکز تحقیقات قلبی و عروقی و پزشکی شهید رجایی در تهران احداث کند.

    شرکت هیوندای کره مسئولیت ساخت این بیمارستان را بر عهده داشته و هزینه ساخت بیمارستان هزار تختخوابی در شیراز حدود 500 میلیون دلار برآورد شده است که 85 درصد از این مبلغ را بانک صادرات و واردات کره تأمین خواهد کرد.

    شرکت پوسکودوو نیز مسئولیت تجهیز این بیمارستان را بر عهده خواهد داشت. این شرکت همچنین در پروژه ساخت بیمارستان مهدیه در تهران همکاری خواهد کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو