فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره راه و شهرسازی ماسال:

محور «ماسال ـ گیلوان» بازگشایی شد

عصر خودرو- رئیس اداره راه و شهرسازی ماسال به بارش برف در ارتفاعات این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۲۶ کیلومتر از محور «ماسال ـ گیلوان» بازگشایی شده است.

محور «ماسال ـ گیلوان» بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سید نورالدین فاطمی عصر امروز در جلسه راه و شهرسازی گیلان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات ماسال اظهار کرد: از شب گذشته بارش برف خفیف در ماسال آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

    وی ارتفاع برف در «اولسبنگاه» را 15 سانتی‌متر عنوان کرد و افزود: یک گروه برف‌روبی به محور «ماسال ـ گلیوان» اعزام شده و 26 کیلومتر از این جاده بازگشایی شده است.

    فاطمی با بیان اینکه تردد در محور مذکور امکان‌پذیر است، تصریح کرد: امدادرسانی به مسافران مانده در برف انجام شده است.


    * بنرهای تبلیغات جاده فومن جمع‌آوری شد

    رئیس اداره راه و شهرسازی فومن نیز در جلسه مذکور به جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی در حاشیه جاده «فومن ـ گشت ـ قلعه‌رودخان» اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری بنرهای مذکور به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی خودروهای عبوری انجام شده است.

    نیما شفقی با تأکید بر حفظ جان مسافران در جاده‌ها، بیان کرد: ساماندهی حریم راه‌ها از جمله وظایف عوامل راهداری است.

    وی به حفظ حریم راه‌ها در کاهش حوادث جاده‌ای اشاره کرد و یادآور شد: جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی پس از اخذ حکم قضایی و هماهنگی با نیروی انتظامی انجام می‌شود.


     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط