فونیکسریمکسبهتام

بهره برداری از زیرگذر جوادیه

عصر خودرو- زیرگذر جوادیه روز آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بهره برداری از زیرگذر جوادیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودر» به نقل از ، مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن اعلام خبر فوق افزود: پروژه احداث زیرگذر جوادیه که وظیفه برقراری ارتباط میان محلات موجود در پهنه‌های شمالی و جنوبی خطوط راه‌آهن را بر عهده دارد، صبح روز دوشنبه شانزدهم فروردین‌ماه سال جاری، طی مراسمی با حضور دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران، افتتاح و تحویل شهروندان خواهد شد.

    جاوید با اشاره به تخریب کامل پل قدیمی جوادیه در سال گذشته، بهره‌برداری از زیرگذر جوادیه را سبب رفع مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در پهنه‌های شمالی و جنوبی خطوط راه‌آهن دانست و افزود: با افتتاح این پروژه راهگشای ترافیکی، پل قدیمی جوادیه که نه با جنبه‌های زیباشناختی پل کابلی جوادیه هماهنگ بود و نه به دلیل تعارض با طرح توسعه راه آهن ارزش مقاوم‌سازی و بهسازی داشت، جای خود را به زیرگذری ایمن برای تردد خودروها و همچنین رفت و آمد عابران پیاده خواهد داد.

    وی فراهم کردن شرایط جابجایی معارضات تاسیساتی پروژه از قبیل کابل‌های برق 63 و 20 کیلوولت و همچنین نیاز به جابجایی متناوب خطوط راه آهن به منظور اجرای یک مقطع 80 متری از دال بتنی زیرگذر را از عوامل مهم طولانی شدن زمان‌بندی اجرای پروژه احداث زیرگذر جوادیه دانست و ضمن قدردانی از صبر و بردباری شهروندان ساکن در محله جوادیه، مشارکت شهرداری منطقه 16 و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص همکاری در اجرای این پروژه را مثمر ثمر دانست.

    بنابراعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی،‌ رمپ جنوبی پروژه احداث زیرگذر جوادیه از خیابان نوری در محله جوادیه آغاز شده و پس از عبور از زیر خطوط راه آهن، به واسطه یک زیرگذر 80 متری مسقف، وارد یک زیرگذر ترانشه باز می شود. این مسیر در ادامه به منظور عبور از زیر یکی از معابر محلی منطقه که قرار است در آینده با هدف دسترسی آسان به ایستگاه مترو غرب پل جوادیه احداث شود، وارد یک زیرگذر 13 متری می‌گردد. رمپ شمالی زیرگذر جوادیه که این مسیر را به میدان بهداری متصل می‌کند، در واقع آخرین مقطع اجرایی پروژه به شمار می‌رود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو