فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۴۴۲»

مصرف ۱.۵ میلیارد لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی

سوخت‌رسانی به ۱۲ هزار پرواز

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پخش گفت: از ٢٦ اسفندماه ٩٤ تا پایان ١٣ فروردین ماه امسال (١٧ روز گذشته) در مجموع یک میلیارد و ٤٥٣ میلیون و ٥۰۰ هزار لیتر بنزین توزیع و مصرف شد.

مصرف ۱.۵ میلیارد لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سید ناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اظهار رضایت از نحوه تامین و توزیع سوخت در تعطیلات نوروز امسال که از ٢٦ اسفند سال گذشته کلید خورد، گفت: از ٢٦ اسفندماه ٩٤ تا پایان ١٣ فروردین ماه امسال (١٧ روز گذشته) در مجموع یک میلیارد و ٤٥٣ میلیون و ٥۰۰ هزار لیتر بنزین توزیع و مصرف شد.

    وی افزود: در بازه زمانی یاد شده مصرف بنزین به میانگین روزانه ٨٥,٥ میلیون لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال (٨٢.٣ میلیون لیتر) ٢.٨ درصد رشد نشان می دهد.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که سفرهای نوروزی از ٢٦ اسفند پارسال تا ششم فروردین ماه امسال (مرحله نخست) و از هفتم تا ١٣ فروردین ماه انجام شده است، تصریح کرد: اوج مصرف بنزین در مرحله نخست ١۰٥ میلیون لیتر و در مرحله دوم نیز ١۰٦ میلیون لیتر بوده است.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در بازه زمانی ١٧ روزه به میانگین روزانه ٤١ میلیون و ٢۰۰ هزار لیتر نفتگاز توزیع و مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال (٥١,٢ میلیون لیتر) ٢١ درصد رشد نشان می دهد.

    سجادی همچنین درباره سوخت رسانی به شرکتهای هواپیمایی مسافربر در تعطیلات نوروز گفت: از ٢٦ اسفند ماه پارسال تا ١٣ فروردین ماه امسال به ١١ هزار و ٧٨٦ فروند هواپیما در فرودگاه‌های سراسر کشور سوخت رسانی شده است.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده روزانه به طور میانگین ٦٩٣ فروند هواپیمای مسافربر سوختگیری کرده‌اند.

    وی حجم سوخت تحویلی در این مدت را نیز نزدیک به ٩۰ میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ١١,٥ درصد رشد داشته است.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران فعالیت‌های سوخت‌رسانی منظم، به‌موقع و بدون وقفه را مرهون تلاش همه کارکنان بخشهای مختلف ستادی و عملیاتی همچنین تعامل و همکاری خوب همه جایگاه‌داران و ناوگان حمل فرآورده های نفتی عنوان کرد و گفت: با اتکا به این زنجیره منظم تلاش شد تا سوخت‌رسانی در ایام نوروز بدون هیچ مشکلی انجام شود و انتظار می‌رود در سایه این همکاری‌ها بتوان خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو