فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۴۴۱»

افزایش ۲۹ درصدی مصرف بنزین سوپر طی تعطیلات نوروز در غرب مازندران

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: مصرف بنزین سوپر طی ایام نوروز ۲۹ درصد در غرب مازندران افزایش داشت.

افزایش ۲۹ درصدی مصرف بنزین سوپر طی تعطیلات نوروز در غرب مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا،  سید محمود طاهری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع 45 میلیون لیتر فرآورده نفتی در تعطیلات نوروزی امسال اظهار کرد: در این مدت بیش از 70 درصد بنزین، هشت درصد بنزین سوپر، 9.7 درصد نفتگاز و 7.7 درصد CNG معادل بنزین توزیع و مصرف شد.

    وی با بیان اینکه بیشترین مصرف در روزهای ششم و دوازدهم فروردین سال‌ جاری روی داد، گفت: 32 درصد از مصرف انواع فرآورده‌های نفتی به شهرستان‌های نوشهر و چالوس اختصاص یافت و این دو شهرستان در زمینه مصرف بنزین، بنزین سوپر و نفتگاز بیشترین مصرف را در طول این مدت به‌خود اختصاص دادند.

    مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس تصریح کرد: طی این مدت شهرستان محمود‌آباد در مصرف CNG بیشترین مصرف را داشته است.

    طاهری از افزایش 29 درصدی مصرف بنزین سوپر نسبت به‌مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در مدت 18 روز در زمینه سوخت هوایی 60 درصد و در کشتی‌ها نیز 151 درصد افزایش توزیع نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بودیم و این موضوع بیانگر این است که فعالیت در زمینه صنعتی و حمل و نقل نیز از رشد خوبی برخوردار بوده است.

    وی با تاکید بر تخصیص اعتبار فوق‌العاده از نظر ریالی برای ارائه خدمات روان در محل‌های عرضه سوخت اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس آمادگی عرضه محصولات به‌ مقدار 30 تا 40 میلیون لیتر در هر شبانه‌روز را داشت و هیچ‌گونه کمبودی در این ایام در جایگاه‌های عرضه وجود نداشت.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس با اشاره به اینکه حدود 5166 نفرساعت بازدید از جایگاه‌ها در این ایام صورت گرفت، خاطر‌نشان کرد: این بازدیدها در قالب چند تیم اجرا شد تا بتوان خدمات مطلوبی را به مسافران و گردشگران ارائه داد.

    طاهری بیان کرد :شرکت نفت دستگاهی‌است که بدون تعطیلی و به‌صورت شبانه‌ روزی آماده ارائه خدمت به هموطنان است و در طول این ایام نیز پرسنل به‌صورت شبانه روزی در حال کار بودند تا با ارائه خدمات روان، هیچ توقفی در کار ایجاد نشود.

    وی به فعالیت 53 جایگاه عرضه بنزین و 38 جایگاه عرضه CNG در جایگاه‌های منطقه چالوس( شهرهای غرب استان مازندران) اشاره کرد و گفت: شرایط روان و مورد تایید مسافران، گردشگران و شهروندان با همکاری عواملی مانند راهداری، نیروهای نظامی و انتظامی که در زمینه کنترل ترافیک نقش داشتند و با تعامل خوب رانندگان نفت‌کش و عوامل جایگاه‌های عرضه و جایگاه داران محقق شد.

    این مسئول با اشاره به فعالیت شش تیم بازدید کننده از جایگاه‌های عرضه سوخت تصریح کرد: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های اساسی صورت گرفت و اکیپ‌های عملیاتی قبل از آغاز تعطیلات مشغول کار بودند.

    طاهری در پایان به کنترل کیفی نامحسوس جایگاه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت‌های شبانه‌روزی جایگاه‌داران در نظر داریم تا خدمات ارائه شده را بر اساس مقیاس‌های تعریف شده بسنجیم و جایگاه برتر در هر شهرستانی معرفی و تجلیل شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو