فونیکسریمکسبهتام

توقیف، بازدارنده‌ترین عامل در پیشگیری از تصادف

عصر خودرو- مسئول کنترل ترافیک پلیس‌راه ایلام، توقیف خودرو را عامل اصلی پیشگیری و بازدارندگی رانندگان از تخلف دانست.

توقیف، بازدارنده‌ترین عامل در پیشگیری از تصادف
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سروان «علی فتاحی» اظهار کرد: وضعیت ترافیکی جاده‌های ایلام کاملاً روان و منظم بوده و با توجه به بازگشت مسافران به منطقه خود روال عادی در محورهای استان حاکم است.

    وی بابیان اینکه توقیف خودروهای متخلف بازدارنده‌ترین و اهرم اصلی پیشگیری از وقوع تصادفات است، افزود: در ایام نوروز با توقیف خودروهای که هم‌زمان دو تخلف پشت سرم هم انجام می‌دادند و گذاشتن در دید عموم با نصب بنر و نوع تخلف در درب پلیس‌راه‌های استان، نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ارتکاب تخلف دیگر رانندگان داشته است.

    فتاحی خاطرنشان کرد: دیگر راندگان با دیدن این خودروهای توقیف‌شده سعی در کنترل سرعت و عدم تجاوز از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌کردند که از وقوع حوادث در این ایام جلوگیری می‌شد و به نحوی عملیات روانی خوبی در دیگر رانندگان به‌جا می‌گذارد.

    مسئول کنترل ترافیک پلیس‌راه استان با تأکید بر اینکه با دوربین‌های نصب‌شده در سطح جاده‌های استان به‌صورت شبانه‌روزی تردد خودروهای را کنترل می‌کنیم، تصریح کرد: این دوربین‌ها تخلفات رانندگان را سریعاً ثبت و به اجرائیات ناجا ارسال و بر اساس قانون برای هر تخلف جریمه اعمال می‌شود.

    فتاحی ادامه داد: در ایام نوروز بیش از 200 خودرو متخلف به مدت 72 ساعت توقیف و برابر قانون جریمه‌شده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه تا بازگشت آخرین مسافر و گردشگر نوروزی طرح نوروزی پلیس‌راه ادامه دارد بیان کرد: صبر و حوصله ضامن سلامت جان و مال رانندگان خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو