فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس پایتخت خبر داد:

توقیف بیش از هزار خودرو به دلیل دور دور و ایجاد مزاحمت برای نوامیس

عصر خودرو- رییس پلیس پایتخت از توقیف بیش از هزار خودرو در طرح امنیت اخلاقی که اقدام به دور دور و ایجاد مزاحمت برای نوامیس کرده بودند، خبر داد.

توقیف بیش از هزار خودرو به دلیل دور دور و ایجاد مزاحمت برای نوامیس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم طرح اقتدار که صبح امروز در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس هم در فضای حقیقی و هم مجازی توسط پلیس فتا و امنیت عمومی اجرا شد.

    وی ادامه داد: این طرح‌ها در جهت و مسیر ارتقای نظم و امنیت عمومی جامعه است در این طرح برخورد با اراذل و اوباش، مراکز ترویج دهنده فرهنگ غربی مانند قمارخانه‌ها، توزیع کنندگان مشروبات الکلی، برخورد با فروشندگان سلاح سرد غیرمجاز، برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان سلاح و مهمات و همچنین برهم زدن پاتوق‌های  اراذل و اوباش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اقدامات پلیس امنیت عمومی در این طرح گفت: 63 نفر اراذل و اوباش سطح دار و عاملان تخریب، 22 نفر از اراذل دارنده سلاح غیرمجاز، 22 نفر از اراذلی که در امر توزیع مشروبات الکی حضور داشتند، 48 نفر از اراذل که گردانندگان مراکز قمار و سایر جرایم اخلاقی بودند و 123 نفر از مزاحمین نوامیس در پارک ها شناسایی و در مجموع 278 نفر دستگیر و در این طرح توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

    سردار رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح 20 قبضه سلاح جنگی و شکاری، 9 قبضه شبه سلاح 1238 فشنگ، 10 هزار و 38 لیتر مشروب الکلی، 7 دستگاه خودرو و موتور اراذل و اوباش توقیف شده است همچنین هزار و 253 دستگاه خودرو در طرح امنیت اجتماعی که اقدام به مزاحمت و دور دور کرده بودند توقیف شده‌اند.

    وی ادامه داد: در مجموع 130 طرح اجرا شده و 49 واحد صنفی که محل ترددو  پاتوق اراذل و اوباش بوده و شامل قهوه خانه و سفره خانه و باشگاه ورزشی  بوده پلمب شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط