فونیکسریمکسبهتام

بررسی اعتراض فرمانداری

افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی در صورت عدم حمایت دولت

عصر خودرو- عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به بررسی مصوبه افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی در سال ۹۵ در صحن شورا، گفت: این مصوبه فردا بررسی خواهد شد و در صورت عدم حمایت دولت، کرایه‌ها افزایش خواهد یافت.

افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی در صورت عدم حمایت دولت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، ابوالفضل قناعتی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای شهر تهران در سال 95 اظهار داشت: این جلسه فردا (یکشنبه 15 فروردین ماه) برگزار خواهد شد.

    وی تصریح کرد: در این جلسه قرار است اعتراض فرمانداری تهران نسبت به مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل در سال 95 بررسی شود.

    قناعتی خاطر نشان کرد: روش جاری و قانونی و ارتباطات شورا و فرمانداری به این شکل است که اگر فرمانداری نسبت به مصوبه‌ای اعتراض داشته باشد، مصوبه در صحن شورا بررسی خواهد شد که یا نظر فرمانداری اعمال و اینکه اعضاء شورا نسبت به نظر خود اصرار خواهند داشت و البته در برخی از مواقع تغییراتی جزیی در مصوبه  اعمال می‌شود و در آخر مصوبه مجدداً به فرمانداری ارسال می‌گردد.

    عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: پس از ارسال مجدد مصوبه شورا به فرمانداری در صورتی که فرمانداری مجدداً به مصوبه اعتراض داشته باشد؛ مصوبه اشاره شده در شورای حل اختلاف بررسی خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران در سال جاری حداقل‌ها را برای افزایش کرایه‌ها در نظر گرفته است، گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر دولت در حمایت از رانندگان تاکسی،‌اتوبوس و همچنین شهرداری بحث مترو حمایت‌های لازم را نداشته است و چنانچه دولت دراین زمینه ورود پیدا کند ما نیز اصراری بر افزایش کرایه‌های حمل و نقل نداریم.

    قناعتی اظهار امیدواری کرد: دولت تمهیداتی را برای رانندگان تاکسی اعم از تامین بنزین یارانه‌ای انجام دهد

    عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که مصوبه شورا مجددا از سوی فرمانداری مورد تایید قرار نگیرد مصوبه مدنظر در شورای حل اختلاف بررسی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط