فونیکسریمکسبهتام

اگر به دنبال خودرویی با رنگ شاد هستید این مطلب را بخوانید!

مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا ۱۵۰ میلیون تومان!

به گزارش عصر خودرو: بگذارید مطلب را با یک آمار ساده و جالب شروع کنیم. موسسه Forbes به عنوان یکی از معتبرترین موسسات آمار در دنیا و با جامعه آماری گسترده که سالانه اطلاعات بسیار جالبی از سلایق مردم پیرامون موارد مختلف منتشر می‌کند، در پروژه‌ای به بررسی رنگ‌های مورد علاقه مصرف‌کنندگان پرداخته بود که بر اساس این آمار‌گیری مشخص شد رنگ مشکی بالاترین درصد محبوبیت در بین خریداران خودروهای سراسر دنیا را دارد. اما جالب است بدانید که با بررسی همین موضوع در بازار ایالات متحده آمریکا، رنگ نقره‌ای با ۲۳ درصد رتبه نخست و سفید و مشکی به ترتیب با ۱۵ و ۱۲ درصد رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کرده بودند. این در حالی است که هر یک از رنگ‌های شاد‌تر و خاص‌تری همچون انواع قرمز، سبز، قهوه‌ای و... از ۷ تا ۱۰ درصد این آمار را به خود اختصاص می‌دادند!

مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا ۱۵۰ میلیون تومان!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!
  • مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان!

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،این در حالی است که اگر خواسته باشیم نیم‌نگاهی به خودروهای در حال تردد در خیابان‌های شهرهای مختلف کشور خودمان داشته باشیم، شاید نزدیک به 40 درصد از رانندگان پشت فرمان خودروهای سفید‌رنگ دیده شوند و رنگ‌های شاد نیز سهم بسیار ناچیزی از لباس‌های این روزهای خیابان‌ها را به خود اختصاص داده باشند. اما موضوع اینجاست که شاید شما به رنگ‌های شاد علاقه داشته باشید اما رنگ مورد نظرتان در طیف رنگی خودرویی که انتخاب کرده‌اید وجود نداشته باشد. از این رو در این نوشته به سراغ خوشرنگ‌ترین خودروهای بازار زیر 150 میلیون تومان ایران می‌رویم.

هیوندای جنسیس کوپه

جنسیس کوپه را شاید بتوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین خودروهایی دانست که اصولا با رنگ‌های خاص در خیابان تردد می‌کند.
شرکت هیوندای برای این خودرو رنگ‌هایی همچون قرمز، زرد، آبی کاربنی، آبی آسمانی، سبز کمرنگ، سفید، مشکی، نوک مدادی، نقره‌ای و... را در نظر گرفته است که البته در نمونه فیس‌لیفت آن رنگ‌های بیشتری همچون مِسی نیز دیده می‌شود.
در کمال تعجب باید گفت که جنسیس کوپه با رنگ‌های خاصی همچون قرمز و زرد فروش بهتری نسبت به دیگر رنگ‌های ساده دارد. این خودرو از پیشرانه 6 سیلندر خورجینی به حجم 3.8 لیتر بهره می‌برد که در نمونه پیش از فیس‌لیفت 306 و در نسخه فیس‌لیفت بیش از 320 اسب بخار تولید می‌کند.
جنسیس کوپه در انواع رنگ‌ها از 85 الی 155 میلیون تومان قیمت می‌خورد.

هیوندای کوپه

پیش از اینکه جنسیس کوپه قدرتمند و دیفرانسیل عقب بازار خودروهای اسپرت ارزان‌قیمت ایران را به طور کامل قبضه کند، این هیوندای تیبرون کوپه بود که به نیاز جوانانی که تمکن مالی برای خرید یک خودروی اسپرت لوکس نداشتند، پاسخ مثبت می‌داد. کوپه دِف جلوی هیوندای که برای نخستین‌بار در سال 2008 و در نهایت 2009 به بازار ایران وارد شد و از پیشرانه 6 سیلندر V‌شکل سری دلتای هیوندای/کیا بهره می‌برد و با بهره‌گیری از سیستم سوخت‌رسانی MPi قادر به تولید نهایت توان 173 اسب بخار است و با توجه به جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک، شتاب‌گیری رعد‌آسایی از خود به نمایش نمی‌گذارد. این کوپه اسپرت 2+2 نفره خوش‌چهره در زمان تولید با رنگ‌های قرمز، سرمه‌ای، آبی کاربنی، زرد، سفید، مشکی و... به بازار ایران عرضه شد که اگر خواسته باشید نمونه‌ای از آن را خریداری کنید، باید از 55 الی 90 میلیون تومان هزینه کنید.

هیوندای ولاستر

البته مشخصا هیوندای جنسیس کوپه دیفرانسیل عقب و مدعی در برابر کوپه‌های اسپرت اصیل، جانشین  مستقیمی برای تیبرون کوپه به شمار نمی‌رود و چندین پله از چیزی که بوده فراتر است. در واقع هیوندای ولاستر (Veloster) به عنوان تنها خودروی اسپرت ارزان‌قیمت حال حاضر برند هیوندای، تا حدودی این خلأ را پر کرده است و اگر به دنبال یک گزینه خوش‌چهره و جذاب باشید، انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌رود. هرچند که طراحی بدنه عجیب آن با 2‌درب در سمت شاگرد و 1‌درب در سمت راننده و یا پیشرانه نه‌چندان هیجان‌انگیز و پر‌قدرت 4 سیلندر 1.6 لیتری به مذاق هر کسی خوش نمی‌آید اما وجود طیف رنگ گسترده این خودرو شاید شما را برای خرید یک دستگاه از آن وسوسه کند. نارنجی، قرمز، سبز، زرد، نقره‌ای، سفید، مشکی، آبی و در نهایت خاکستری از جمله رنگ‌هایی هستند که هیوندای برای ولاستر در نظر گرفته است. این محصول کُره‌ای جوان‌پسند از 80 الی 125 میلیون تومان (در نمونه صفر کیلومتر فیس‌لیفت 2016) قیمت دارد.
 

کیا سراتو

هرچند نسل اول کیا سراتو که در سال 2008 به بازار ایران رسید نتوانست بازار وسوسه‌انگیز و مناسبی برای خود دست و پا کند اما عرضه دومین پرده از این خودرو با استقبال بسیار خوبی از سوی مصرف‌کنندگان ایرانی مواجه شد. هرچند که نسل اول این خودرو (LD) شامل نسخه‌های کوپه و سدان بود اما دومین نسل این خودرو که فورته (Forte) نام گرفت، به صورت کوپه، سدان و ‌هاچ‌بک تولید شد و نسخه‌های کوپه و سدان آن نیز به بازار ایران راه پیدا کردند. کیا سراتو کوپه 4 سیلندر 2 لیتری هرچند که از حیث توانایی‌های دینامیکی در جایگاه چندان رفیعی قرار نمی‌گرفت اما از نظر طراحی ظاهری و طیف رنگی قابل خریداری بسیار وسوسه‌انگیز بود. قرمز، سبز، مسی، آبی کاربنی، نقره‌ای، مشکی، خاکستری و زرد (بسیار کمیاب) از جمله لباس‌هایی است که بر تن سراتو کوپه می‌بینیم. قیمت این خودرو برای مدل‌های 2010 تا 2013 از 70 الی 100 میلیون تومان متغیر است.

کیا سراتو کوپه (نسل سوم)

هرچند که نسل سوم این خودرو در شرایطی خلق شد که خط‌مشی طراحی محصولات کیا موتورز به لطف پیتر شره‌یر دستخوش تغییر و تحولات بسیاری شده بود اما از دید بسیاری از منتقدان و مصرف‌کنندگان، این خودرو جذابیت نسل گذشته خود را ندارد و به همین خاطر شاهد استقبال آتشین و گرمی از این گزینه در بازار ایران نبودیم.  این کوپه اسپرت از پیشرانه 4‌سیلندر 2 لیتری به همراه 16 سوپاپ و در نتیجه نهایت قدرت 158 اسب بخار و حداکثر گشتار 194 نیوتن‌متر بهره می‌برد و اگر قصد خرید نمونه‌ای از این خودرو را داشته باشید با طیف رنگ قرمز، آبی، سفید، خاکستری، قهوه‌ای لیزری، نقره آبی و... مواجه خواهید بود. در حال حاضر نمونه صفر‌کیلومتر مدل 2016 این خودرو با قیمت 147.9 و مدل 2015 به قیمت 129.9 توسط اطلس خودرو به فروش می‌رسد. هرچند که نسخه‌های دست دوم 2014 و 2015 آن حتی کمتر از 110 میلیون تومان فی می‌خورند.

کیا موهاوی

کیا موهاوی یا «بورِگو» به عنوان یک SUV سایز بزرگ در سال 2008 و در جریان بحران اقتصادی در آمریکا و بسیاری از بازارهای بزرگ معرفی شد و کیا موتورز نیز در وهله اول بازار آمریکا که یکی از بزرگ‌ترین مارکت‌ها برای خودروهای درشت‌اندام به شمار می‌رود را در نظر گرفت. این خودرو با دو پیشرانه 3.8 لیتری 6 سیلندر و 8 سیلندر 4.6 لیتری بنزینی و البته 3 لیتری دیزلی به بازار جهانی راه یافت که هر دو نمونه 6 و 8 سیلندر بنزینی آن در بازار ایران حضور دارند. این خودرو علیرغم اینکه بسیار با‌وقار و به دور از هر‌گونه اغراق و حقه‌های طراحی خلق شده، طیف رنگ جالبی را به خریداران عرضه می‌کند. در واقع کیا Borrego برای نخستین بار در رنگ مِسی به بازار جهانی معرفی شد و البته در سبدی که کیا موتورز برای این خودرو در نظر گرفته است شاهد گزینه‌های دیگری همچون زرشکی، قهوه‌ای، نوک مدادی، سفید، سرمه‌ای و... نیز دیده می‌شود. موهاوی 6 سیلندر از 110 الی 170 و نمونه 8‌سیلندر آن از 120 الی 190 میلیون تومان در مدل‌های 2009 الی 2013 قیمت دارند.

کیا اسپورتیج (SL)

بدون‌شک کیا اسپورتیج یکی از ماندگارترین خودروهای کراس‌اوور در تاریخ بازار ایران است که نخستین‌بار در سال 2007 میلادی و با نسل دوم خود به کشور ما وارد شد. اما اصل ماجرا از وقتی شروع شد که اسپورتیج SL یا در واقع نسل سوم در اواخر سال 2011 میلادی (به عنوان مدل 2012) به خیابان‌های ایران رسید و اطلس خودرو به عنوان نماینده محصولات کیا موتورز در کشور از گزینه 4 سیلندر  2.4 لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی پاشش سوخت MPi برای پیشرانه این خودرو بهره جسته بود. هرچند که تعداد محدودی 2 لیتری توربو GDI نیز توسط شرکت‌های بازرگانی و اشخاص به کشور وارد شد. این کراس‌اوور کامپکت خوش‌چهره در رنگ‌هایی همچون زرشکی، مِسی، آبی، مشکی، سفید، نقره‌ای، نوک مدادی، خاکستری، لیمویی و در نهایت قهوه‌ای تولید و عرضه شد که البته رنگ‌های شاد این خودرو قیمت پایین‌تری نسبت به نمونه‌های سفید، خاکستری و امثال اینها دارد. اسپورتیج SL در بازار ایران از 100 الی 170 میلیون تومان قیمت دارد.

کیا اسپورتیج (SL)

اما در بین این همه خودروی لوکس و گران‌قیمت بدون‌شک گزینه‌ای برای بازه‌های قیمتی پایین‌تر نیز وجود دارد! هرچند که  MVM 110 به خودی خود یک کپی ارزان‌قیمت و نسبتا بی‌کیفیت از دوو ماتیزی است که در دهه 80 شمسی به بازار ایران عرضه می‌شد اما نسخه جدید و فیس‌لیفت این خودرو، چهره‌ای جذاب، مدرن و دوست‌داشتنی‌تر از 110 ساده دارد. این خودرو که با پسوند S (یعنی 110S) شناخته می‌شود، از همان پیشرانه 3 سیلندر شبیه به نسل قبل بهره می‌برد اما در سبدی که مدیران خودرو برای آن در نظر گرفته، رنگ‌های جذاب‌تری وجود دارد. قرمز، سبز، آبی، سفید، مشکی، نقره‌ای و... از جمله رنگ‌هایی هستند که برای این خودرو می‌توانید انتخاب کنید. البته عمده 110s‌های تحویل داده شده در 3 رنگ سفید، آبی و قرمز هستند. ام‌وی‌ام‌110 مدل S در دو نسخه کامفورت و لاکچری با قیمت‌های به ترتیب 28.7 و 30.7 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شوند.

کیا پیکانتو

یکی دیگر از کوچولوهایی که از ابتدای عرضه، فروش نسبتا خوبی را در بازار ایران تجربه کرد، نسل دوم کیا پیکانتو است که توسط تیم قدرتمند پیتر شره‌یر طراحی و در سال 2012 به بازار جهانی عرضه شد. نخستین پارت از این کوچولوی دوست‌داشتنی یک سال پس از معرفی، یعنی در اواخر 2012 و به عنوان مدل 2013 به بازار ایران رسید و از همان ابتدا بازار لوکس خودروهای شهری را هدف گرفت. پیکانتو با بهره‌گیری از پیشرانه 4‌سیلندر خطی 16‌سوپاپ با حجم 1200 سی‌سی و نهایت قدرت 84 اسب بخار،  برای استفاده در کلانشهرها بسیار مناسب است. همچنین این خودرو در رنگ‌های سبز، آبی، قرمز، قهوه‌ای، مشکی، سفید، نقره‌ای و خاکستری به بازار عرضه می‌شود که با توجه به کلاس خودرو، گزینه‌های وسوسه‌انگیزی به شمار می‌روند. شرکت اطلس خودرو پیکانتو 2016 صفر کیلومتر را با قیمت 76.8 میلیون تومان به فروش می‌رساند و نمونه‌های دست دوم 2013 این خودرو تا حدود 50 میلیون تومان نیز فی می‌خورند.
 

آلفا رومئو جولیتا

اما اگر کمی بزرگ‌تر و لوکس‌تر از میتو بخواهید، خواهر بزرگ‌تر آن جولیتا پاسخگوی شما خواهد بود. این خودرو که با طراحی بسیار زیباتر و عامه‌پسندتری به بازار جهانی عرضه شده است، در بازار ایران نیز طرفداران بیشتری داشته و بسیار راحت‌تر خرید و فروش می‌شود. آلفا رومئو جولیتا از پیشرانه مشابه میتو با حجم 1.4 لیتر اما نهایت قدرت 170 اسب بخار بهره می‌گیرد که با توجه به گشتاور 250 نیوتن‌متری و البته با وجود وزن خالص بیشتر، شتاب صفر تا صد 7.7 ثانیه‌ای را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد. جولیتا نیز همچون میتو از گستره رنگ نسبتا وسیعی، شامل دو نوع آبی، یک نوع سبز مایل به آبی، انواع سفید و کرمی و شیری، قرمز آتشفشانی، خاکستری، مشکی و... بهره می‌برد و اگر قصد خرید نمونه‌ای از این خودرو در بازار ایران را داشته باشید می‌بایست از حدود 100 الی 160 میلیون تومان هزینه کنید. هر چند که توجه داشته باشید محصولات آلفا رومئو هزینه‌های نگهداری و سرویس بالاتری از دیگر خودروهای این بازه قیمتی دارند.

آلفا رومئو میتو

زمانی که صحبت از رنگ و طراحی در میان باشد، یکایک خودروسازان ایتالیایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند که البته در بازار زیر 150 میلیون تومانی ایران، این محصولات آلفا رومئو هستند که با ظاهر خاص خود، جلب توجه می‌کنند.
در واقع اگر خواسته باشید یک ‌هاچ‌بک اسپرت دوست‌داشتنی و لوکس خریداری کنید، میتو با ظاهر بانمک و قیمت مناسب بسیار وسوسه‌انگیز خواهد بود.
این ‌هاچ‌بک کوچک‌اندام با بهره‌گیری از پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژر قادر به تولید توان 140 اسب بخار و ثبت شتاب صفر تا 100کمتر از 8.5‌ثانیه بوده و البته از هندلینگ بسیار بالایی برخوردار است.
‌شرکت آلفا رومئو رنگ‌هایی نظیر آبی آسمانی، آبی کاربنی، مشکی، خاکستری، قهوه‌ای، قرمز، سفید و شیری را برای میتو در نظر گرفته است که نمونه‌های 2012 تا 2015 آن از حدود 75 الی 137 میلیون تومان قیمت دارند.

تویوتا 86GT

سایون FR-S یا همان تویوتا 86GT خودمان برای نخستین‌بار‌ روی خط تولید بزرگ‌ترین خودروساز جهان، تویوتا قرار گرفت. هرچند که به گفته مسئولان تویوتا، این خودرو چندان ارتباطی با سلیکای محبوب و دوست‌داشتنی ندارد اما 86GT نخستین خودروی اسپرت ارزان‌قیمتی بود که پس از خروج سلیکا از خط تولید توسط تویوتا به بازار عرضه شد و البته پس از مدتی نه‌چندان طولانی، نمونه‌های 2013 این خودرو توسط وارد‌کننده‌های شخصی و ایرتویا به بازار ایران رسید.
این کوپه 4‌سیلندر 2‌درب 2+2 نفره از پیشرانه تخت باکسر، جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک یا دنده‌ای و در نهایت محور فعال عقب بهره می‌برد که همین موضوع لذت رانندگی را دو‌چندان می‌کند. 86GT در رنگ‌های قرمز، نارنجی، آبی، سفید، خاکستری، سرمه‌ای، مشکی و ... قابل خریداری است که البته شما برای این خودرو یک گزینه کیت بدنه فابریک با بال عقب بلند نیز خواهید داشت. 86GT بسته به گیربکس و امکانات از 105 الی 145 میلیون تومان قیمت دارد و از 2014 به بعد به ایران وارد نشده است.

سنگ‌یانگ تیوولی

تیوولی آخرین و جدیدترین محصولی است که از برند سنگ‌یانگ توسط گروه رامک خودرو به بازار ایران راه پیدا کرده است. این کراس‌اوور کامپکت 5 سرنشین در واقع ارزان‌ترین کراس‌اوور غیر‌چینی بازار ایران است که با امکانات رفاهی و فنی خوبی نسبت به رقم پرداختی به مشتری ارائه می‌شود. تیوولی از یک پیشرانه 4‌سیلندر خطی 1.6 لیتری به همراه نهایت گشتاور 160 نیوتن‌متر، جعبه دنده 6 سرعته تیپ ترونیک و درنهایت قدرت کمکی الکترونیکی فرمان (به همراه 3حالت اسپرت، نرمال و کامفورت) بهره می‌برد و شرکت سازنده رنگ‌های سفید، قرمز، سرمه‌ای، قهوه‌ای، نقره‌ای، مشکی، نوک مدادی و... را برای این خودرو در نظر گرفته است که شما به عنوان خریدار می‌توانید از بین دو گزینه رنگ سقف متفاوت یا سانروف یکی را انتخاب کنید. در واقع تیوولی به صورت سفارشی برای رنگ‌های تیره با رنگ سقف سفید و در رنگ‌های روشن با سقف مشکی و البته بدون سانروف عرضه می‌شود. قیمت این خودرو 83.5 میلیون تومان است.

ام جی 3

شرکت ام‌جی انگلیس پس از اینکه به چینی‌ها واگذار شد، برای نخستین‌بار با 550 به بازار ایران راه پیدا کرد و البته با توجه به اینکه بعدها ام‌جی 6 هم به سبد محصولات شرکت ام‌جی ایران اضافه شد و با عطف به این موضوع که برند MG در کلاس خودروهای نیمه‌لوکس بازار ایران قرار می‌گیرد، جای خالی یک‌ هاچ‌بک در بین خودروهایی که از این برند در بازار ایران حضور داشند شدیدا حس می‌شد! بدین ترتیب MG3 به عنوان یکی از کوچک‌ترین خودروهای بازار ایران برای بازار ‌هاچ‌بک‌های 50 الی 70 میلیون تومانی به خیابان‌های کشور راه پیدا کرد. این خودرو با بهره‌گیری از پیشرانه 1.5 لیتری قادر به تولید 107 اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور 135 نیوتن‌متر است که با جعبه دنده 5 سرعته AT به بازار عرضه شده است. شرکت مدیا موتور به عنوان نماینده محصولات ام‌جی در ایران رنگ‌های زرد، قرمز، لیمویی، خاکستری، نقره‌ای، سفید، آبی و در نهایت مشکی را برای این خودرو در نظر گرفته است و همچنین شما می‌توانید از پرچم و طرح‌های مختلفی برای سقف این خودرو استفاده کنید! این خودرو در بازار ایران از حدود 55 الی 69 میلیون تومان فی می‌خورد.

ام‌جی 6

ام‌جی‌6 را به نوعی می‌توان جایگزین ام‌جی‌550 دانست که نسبت به 550 از چهره و امکانات بهتری برخوردار است. شرکت ام‌جی برای این خودرو از پیشرانه 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ با حجم 1.8 لیتر بهره گرفته است که نهایت قدرت 160 اسب بخار در 5500 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 215 نیوتن‌متر در 4500 دور بر دقیقه را به همراه جعبه دنده اتوماتیک تیپ‌ترونیک 5 سرعته به مصرف‌کننده عرضه می‌کند. در طیف رنگی که برای این خودرو در نظر گرفته شده، شاهد گزینه‌هایی همچون قرمز، نقره‌ای، خاکستری، لیمویی، مشکی و سفید هستیم که البته در نمونه‌های کارکرده این خودرو شاهد گزینه‌های بژ، مِسی و آبی نیز هستیم. قیمت این لیفت‌بک دوست‌داشتنی از 70 الی 115 میلیون تومان متغیر است.

میتسوبیشی میراژ

در حال حاضر میراژ کم‌مصرف‌ترین خـودروی بنزین‌سـوزی است کــــه به صورت رسمی به بازار ایران وارد می‌شود. این محصول کوچک میتسوبیشی که در یک کلاس بالاتر از پیکانتو قرار دارد، برای تکمیل سبد محصولات میتسوبیشی در ایران توسط آرین موتور عرضه شد و از پیشرانه 4 سیلندر خطی با حجم 1.2 لیتر و نهایت قدرت 79 اسب بخار بهره می‌برد که با بهره‌گیری از جعبه دنده ضریب متغیر CVT، تنها 4.6 لیتر در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی سوخت مصرف می‌کند. این ‌هاچ‌بک دوست‌داشتنی که البته از ظاهری نسبتا کهنه بهره می‌برد، در رنگ‌های قرمز، آبی، زرد، سبز، مشکی، خاکستری، نقره‌ای‌‌ و سفید به بازار عرضه می‌شود که البته جالب اینجاست که اکثر میراژ‌های تحویل داده شده در رنگ‌های سفید و مشکی هستند! همچنین یک رنگ بنفش نیز برای این خودرو وجود دارد که تا کنون به بازار ایران نرسیده است. میراژ صفر کیلومتر 71.3 میلیون تومان فی می‌خورد.


 

 

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو