فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی(۱۶۳)

محدودیت‌های ترافیکی نهم فروردین

عصر خودرو- در حال حاضر ترافیک در کمربندی نوشهر -چائس ،کرج ،چالوس محور هراز وساری- قائم شهر نیمه سنگین گزارش می شود.

محدودیت‌های ترافیکی نهم فروردین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 95 و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور به شرح زیر اجرا می شود.

    - عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها و بزرگراهها و محورهایی که ضرورت ایجاب نماید ممنوع خواهد بود.

    - در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می گردد، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

    محورهای اصلی استان بوشهر

    تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 07:00 صبح الی ساعت 24:00 در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع  است.

    تردد کلیه اتوبوس های کاروان راهیان نور در محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد- الیگودرز – اصفهان – شهرکرد بعنوان مسیر جایگزین معرفی می گردد.

    محدودیت های جابجایی محمولات ترافیکی

    جابجایی محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت 14:00 تا ساعت 24:00 ممنوع است.

    کاهش دید در گردنه اردبیل(ساعت 10:40)

    یاسر خالدی مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به لحاظ جوی در گردنه های استان اردبیل مه گرفتگی و کاهش دید را شاهد هستیم و برخی محورهای آذربایجان غربی بارش برف و در محورهای خراسان شمالی با بارش باران همراه است .

    وی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در کمربندی نوشهر -چائس ،کرج ،چالوس محور هراز وساری- قائم شهر نیمه سنگین گزارش می شود.

    همچنین آزاد راه کرج -قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری، گناوه -برازجان تردد نیمه سنگین است .

    گفتنی است زمان سفر در محور کرج چلوس در حال حاضر 213دقیقه چالوس کرج 221محور هراز ،آمل –تهران 154دقیقه و تهران به آمل نیز 185دقیقه گزارش می شود.

    خالدی در پایان از مردم خواست با توجه به بارش های سنگین باران و برف در محورهای کوهستانی زمان برگشت خود را به روز چهارشنبه یا یکشنبه هفته آینذده موکول کنند.

    اعمال محدودیت های پیش بینی نشده

    در صورت نیاز به اعمال محدودیت های پیش بینی نشده در محورهای تحت پوشش استانها به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه روسای قرارگاههای پلیس راه استان با هماهنگی پلیس راه ناجا و بصورت مقطعی و منطقه ای تصمیمات مقتضی اتخاذ می نمایند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو