فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی(۱۴۳)

باران و برف اکثر مناطق کشور را فرا می‌گیرد

عصر خودرو- سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و اعلام کرد که طی ۴۸ ساعت آینده بارش‌های باران و برف اکثر نقاط کشور را فرا خواهد گرفت.

باران و برف اکثر مناطق کشور را فرا می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سازمان هواشناسی امروز شنبه 7 فروردین ماه با اشاره به ورود سامانه بارشی از غرب و شمال به کشور اعلام کرد که این سامانه بارشی در طی ساعات آینده ابتدا مناطق غربی را دربرخواهد گرفت و سپس محدوده غرب و شمال غرب کشور دچار بارش‌های باران ، رعد و برق و تگرگ خواهد شد.

    سازمان هواشناسی گزارش داد که این سامانه در طول 24 ساعت آینده به دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرقی کشور گسترش پیدا می‌کند و پس از آن به مناطق جنوب و جنوب غرب و مرکز خواهد رسید که منجر به بارش‌های باران در 48 ساعت آینده در این مناطق خواهد شد.

    وزش باد و ایجاد توده گرد و غبار در مناطق غربی، شمال غرب از دیگر پیش بینی‌های سازمان هواشناسی کشور بود که طی 48 ساعت آینده به وقوع می‌پیوندد.

    سازمان هواشناسی کشور بیشترین بارش‌های امروز را در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و دامنه‌های جنوبی البرز اعلام کرد.

    بنابر پیش بینی این سازمان، فردا نیز بیشترین بارش‌ها در استان‌های خوزستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، زنجان، کهکیلویه و بویراحمد و دامنه‌های البرز خواهد بود که این بارش‌ها در ارتفاعات و جاده‌های غربی کشور به صورت برف خواهد بود.

    سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که وضعیت بارندگی و سامانه جدید بارشی تا دوشنبه هفته جاری در کشور باقی بماند و موجب بروز باران، رعد و برق، تگرگ و برف در کشور خواهد شد.

    بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی کشور استان تهران نیز در 24 ساعت آینده نیمه ابری همراه با رعد و برق و بارش باران خواهد بود که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف باریدن می‌گیرد.

    بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی سردترین مرکز استان شهرکرد با سه درجه بالای صفر خواهد بود و گرمترین مرکز استان نیز در طی 24 ساعت آینده شهر اهواز است؛ سردترین نقطه کشور نیز لاله زار در استان کرمان با  1- است.

    سازمان هواشناسی کشور در پایان سواحل دریای خزر را در دو روز آینده مواج دانست و ارتفاعات کشور را دارای بارش‌های برف و باران عنوان کرد؛ اکثر جاده‌های کشور نیز در 48 ساعت آینده به دلیل بارش‌های باران  و برف لغزنده هستند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو