فونیکسریمکسبهتام

اسکان موقت ۱۸هزار مسافر نوروزی

نجات بیش از ۱۷۰۰ مسافر از مرگ حتمی

عصر خودرو- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه بیش از ۱۷۰۰ نفر با اقدامات نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات یافته‌اند، گفت: هزار مسافر نیز توسط امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند.

نجات بیش از ۱۷۰۰ مسافر از مرگ حتمی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، دکتر‌ناصر چرخ‌ساز در رابطه با عملیات امداد و نجات از 25 اسفند تاکنون گفت: طی این مدت بیش از 2 هزار و 300 ماموریت توسط امدادگران انجام گرفته و 32 هزار مسافر امدادرسانی شده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 700 مسافر نیز از مرگ حتمی نجات یافته‌اند، افزود: طی این مدت بیش از یک هزار مسافر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده و 12 هزار نفر نیز  از خدمات درمان سرپایی بهره مند شده اند.

    رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه در این مدت 215 مورد عملیات رهاسازی انجام گرفته است، اذعان داشت: بیش از 800 مسافر نیز اسکان اضطراری یافته و 18 هزار نفر اسکان موقت نوروزی شده‌اند.

    وی به عملیات امداد و نجات انجام گرفته در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت بیش از 235 عملیات امدادی انجام گرفته و 2 هزار و 700 مسافر امدادرسانی شده‌اند. همچنین 265 نفر از مرگ حتمی نجات یافته‌اند.

    به گفته چرخساز،151 مسافر در شبانه‌روز گذشته به مراکز درمانی منتقل و 760 نفر آنها نیز خدمات سرپایی دریافت کرده‌اند.

    رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: یک هزار و 300 مسافر نیز طی 24 ساعت گذشته اسکان موقت نوروزی یافته‌اند و خدمات امدادی به حادثه‌دیدگان با آمادگی کامل در حال انجام است.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو