فونیکسریمکسبهتام

فاصله تهران - شمال ۷۰ کیلومتر کمتر می شود

عصر خودرو- نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: با تکمیل قطعه یک آزادراه تهران- شمال ۷۰ کیلومتر مسیر چالوس به تهران کمتر می‌شود.

فاصله تهران - شمال ۷۰ کیلومتر کمتر می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، قاسم احمدی  بابیان اینکه امسال تکمیل آزادراه تهران چالوس را جدی پیگیر هستیم تا آنچه دولت وعده داده است محقق شود گفت: تا پایان سال جاری قطعه یک به نتیجه خواهد رسید و اگر این اتفاق افتد 70 کیلومتر مسیر چالوس تهران کاسته می‌شود.

    وی درباره نیروگاه زباله‌سوز نوشهر نیز گفت: تجهیزات نیروگاه زباله‌سوز و ساخت آن نیز رشد فیزیکی 40 درصدی دارد و به دلیل آنکه در سال گذشته ازنظر نقدینگی با مشکل مواجه بودیم، تکمیل آن با مشکل مواجه شد.

    احمدی از تصویب 25 میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به پروژه نیروگاه زباله‌سوز خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا تکمیل این طرح محقق شود.

    نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت درباره شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: نام‌گذاری این شعار نشان می‌دهد که معاش مردم برای نظام مهم است و برای تحقق آن شعار دیگر بس است و باید اقدام و عمل کرد.

    وی تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از خود شروع کنیم و این به معنای ریاضتی عمل کردن نیست بلکه باید بهترین شیوه را در پیش گیریم.

    احمدی با اشاره به اینکه دریای مازندران مملو از معادن گاز و نفت است تأکید کرد: باید اقدام و عمل برای استفاده از پتانسیل‌ها داشته باشیم.

    این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین باید از ظرفیت‌های جنگل، اکوتوریست، توریست و غیره استفاده کنیم و برای تحقق اقتصاد مقاومتی، محیط‌زیست باید مشکل را حل کند زیرا مازندران می‌تواند خودگردان باشد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو