فونیکسریمکسبهتام

خبرهای نوروزی و ترافیکی (۱۰۲)

انتقال ترافیک هراز به سوادکوه با اشتباه رسانه‌ها

عصر خودرو- بارش برف و باران در سومین روز بهار باعث شد تا درجه هوای شهرستان سوادکوه به صفر درجه کاهش یابد و همچنین انتقال ترافیک محور هراز به این محور به دلیل اشتباه رسانه‌ها درباره مسدود بودن هراز، ترافیک سنگینی را در محور سوادکوه رقم زده است.

انتقال ترافیک هراز به سوادکوه با اشتباه رسانه‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، بارش برف و باران که از صبح امروز در مناطق کوهستانی شهرستان سوادکوه آغاز شد، همچنان ادامه دارد.

    سرپرست ایستگاه هوا‌شناسی سینوپتیک آلاشت سوادکوه با اشاره به بارش سنگین برف که از ساعت 10:30 دقیقه صبح سومین روز فروردین آغاز شده است، گفت: بارش برف در ارتفاعات شهرستان سوادکوه و شهر آلاشت و مناطق مرتفع سوادکوه همچنان ادامه دارد.

    حسن تیموری از کاهش دمای شهرستان سوادکوه به صفر درجه خبر داد و افزود: روز‌های پنج‌شنبه و جمعه شاهد افزایش دما در شهرستان سوادکوه خواهیم بود.

    *لغزندگی محور سوادکوه و واژگونی پژو 206

    بارش برف لغزندگی جاده‌های شهری و روستایی سوادکوه را هم به دنبال داشته است.

    معاون جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه که در منطقه گدوک سوادکوه حضور دارد، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس به لغزندگی محور سوادکوه و لزوم مراقبت مسافران و رانندگان اشاره کرد و گفت: یک‌دستگاه خود‌روی پژو 206 ساعت 12:15 دقیقه امروز در منطقه ابو‌قیس عبور روستای اوریم به دلیل لغزندگی محور سوادکوه واژگون شد.

    ذات‌الله فغانی افزود: چهار سر‌نشین این خودرو توسط پایگاه امداد جاده‌ای ارفع‌ده و اورژانس 115 مداوا شدند.

    *انتقال ترافیک هراز به سوادکوه با اشتباه رسانه‌ها

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس از سنگین بودن ترافیک محور سوادکوه از خروجی شهر پل‌سفید تا گردنه گدوک خبر داد و گفت: اعلام اشتباه رسانه‌ها درباره مسدود بودن محور هراز باعث سنگینی ترافیک محور سوادکوه شد.

    مهرداد زمانی با اشاره به اینکه وضعیت مدیریت محور سوادکوه در کنترل است، افزود: جاده‌های شهری و روستایی سوادکوه باز است و تردد در آن جریان دارد.

    وی از مسافران خواست تا سرعت مناسب روز‌های بارانی و برفی را در اولویت خود داشته باشند.

    *انتقال مسئولیت ترافیک استان به محور سوادکوه

    ترافیک محور سوادکوه دارای جنبه‌های مختلفی است که مدیریت ترافیک در روز‌های بارندگی در آن برجسته‌تر به نظر می‌رسد.

    حضور مداوم مسئولان ستاد خدمات سفر شهرستان سوادکوه در منطقه و عدم مسدود بودن آن در ایام مختلف سال را باید نشانه‌ای از مدیریت توانمند مسئولان شهرستان ارزیابی کرد و البته اعلام مسدود بودن گاه و بی‌گاه محور‌های دیگر استان مازندران را نیز باید در تلاش مسئولان آن در انتقال مسئولیت خود به جنوبی‌ترین شهرستان مازندران ارزیابی کرد و مدیریت گلوگاه مهم و اساسی گدوک سوادکوه با امکانات شهرستانی که دارای روستاهای کوهستانی با راه دسترسی سخت است نیز باید در ارزیابی مسئولان ملی و استانی در اختصاص تجهیزات و ارزش‌یابی لحاظ شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو