فونیکسریمکسبهتام

قرارگرفتن انواع سمند در رده کیفی خیلی خوب برای اولین بار در صنعت خودرو سازی ایران

عصر خودرو : با ارزیابی های انجام شده از طرف شرکت بازرسی و استاندارد ایران (سمند) خودرو ملی ایران که صد در صد تولید آن داخلی است، برای نخستین بار در گرید کیفی خیلی خوب A قرار گرفت.

قرارگرفتن انواع سمند در رده کیفی خیلی خوب برای اولین بار در صنعت خودرو سازی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱:۰۷


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، مهندس علی شیخ زاده معاون تولید خودرو سواری گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه برای نخستین بار در صنعت خودرو سازی کشور خانواده سمند در رده کیفی Aقرار گرفته است، گفت: با توجه به برنامهگروه صنعتی ایران خودرو که امسال را سال جهش کیفی خوانده بود ، یکی از مهمترین اهداف کیفی امسال که افزایش جهش کیفیت خودروی ملی و ارتقاء سطح کیفی آن به گرید خیلی خوب ((A)) اعلام شده بود محقق گردید.


وی ادامه داد: برنامه ریزی های مدونی در زمینه افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو انجام شد که یکی از مهمترین آنها ارتقای کیفیت خودروی ملی بود.


معاون مدیرعامل ایران خودرو در تولید خودرو سواری تصریح کرد: پیش از این خودروهای پژو 206، گرند ویتارا وتندر 90 در این رده کیفی قرار داشت.


شیخ زاده خاطرنشان ساخت: اکثر خودروهایی که در رده کیفی گریدAقرار دارند جزو خودروهای وارداتی، مونتاژی و یا عرضه محدود هستند ولی خوشبختانه اکثر محصولات ایران خودرو و به ویژه خودروی سمند نیز به این رده افزوده شد.


وی از پیاده سازی بیش از 30 زیر پروژه در عرض کمتر از یک سال برای ارتقای کیفیت خانواده سمند خبر داد و افزود: با توجه به افزایش تولید خانواده سمند توانستیم کیفیت این محصول را به نقطه خیلی خوب برسانیم.


معاون مدیر عامل ایران خودرو در تولید خودرو سواری افزود: در سال آینده بیش از 80 درصد تولیدات ایران خودرو در رده کیفی گریدAقرار می گیرند.


وی گفت: در سال آینده پژو 405SLXنیز به جرگه رده بندی گرید Aمی پیوندد.


شیخ زاده با تاکید بر اینکه با توجه به هدفمند سازی یارانه ها، ایران خودرو به سمت تولید خودروهای کم مصرف می رود خاطرنشان ساخت: اکثر خودروهای سواری تولید شده در گروه صنعتی ایران خودرو با موتورهای کم مصرف خانواده TUو EF7روانه بازار خواهد گردید.


وی تصریح کرد: محصولات جدیدی هم که در سال آینده وارد بازار می شوند از ابتدای تولید انبوه با سطح رده کیفی گریدAبه بازار عرضه خواهند شد.


معاون مدیرعامل ایران خودرو در تولید خودرو سواری ادامه داد: شرکت بازرسی و استاندارد ایران شاخص های سخت گیرانه ای برای گرید بندی خودروها دارد که خوشبختانه خودروی ملی ایران از این ارزیابی ها سربلند بیرون آمد.




کرمان موتوراکستریم