فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل امداد خودرو سایپا:

امداد رسانی به زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس افتخار ماست

عصر خودرو- امداد خودرو سایپا در روز آغازین طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۳۹۵ از خدمت رسانی به زائران داخلی و خارجی در مناطق عملیاتی و مرزهای جنوب غربی کشور خبر داد.

امداد رسانی به زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس افتخار ماست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، بهزاد پناهی مدیرعامل امداد خودرو سایپا با اعلام این خبر گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وادای احترام به مقام شامخ این غیور مردان از وظایف ذاتی ماست و امسال نیز در استان خوزستان27 نمایندگی و 20پایگاه امدادی ثابت و شبانه روزی در ایام نوروز به ارائه خدمات امدادی ویژه به مسافران کربلای ایران خواهند پرداخت.

    هر ساله استان های خوزستان و ایلام در نوروز هر سال پذیرای زائران مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس است. با توجه به پیش بینی استقبال پرشور هموطنان و حضور زائرین در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، محورهای منتهی به این مناطق در نوروز جزء پر ترددترین محورهای مواصلاتی کشور به شمار می‌روند. لذا گروه خودروسازی سایپا امکانات ویژه‌ای برای زائران در نظر گرفته است.

    پناهی در ادامه گفت: امسال با هدیه نوروزی گروه سایپا و امکان استفاده از خدمات رایگان امدادی که به واسطه مساعدت مدیرعامل محترم گروه خودرو سازی سایپا ایجاد شده است برآنیم تا اطمینان خاطر در سفر و رضایت مشتریان را دو چندان کنیم.

    وی گفت: انجمن های صنفی،دفاتر منطقه ای و نمایندگی های استان های  خوزستان و ایلام در تمام ایام اجرای طرح دایر و آماده ارائه خدمات درون تعمیرگاهی و امداد جاده ای  به زائرین و مسافران نوروزی می باشند و همچنین در مسیر حرکت کاروان های راهیان نور از جمله شوش، اندیمشک، خرمشهر و هویزه پایگاههای امدادی سایپا مستقر شده‌اند تا پشتیبانی از زائران را افزایش دهند.

    پناهی ادامه داد: علاوه بر مسیرهای زیارتی،در شهرستانهای مسجد سلیمان و شوشتر نیز که جزء مناطق گردشگری استان خوزستان به شمار می‌روند خودروهای امدادی سایپا مستقر شده‌اند تا بهترین خدمات را به گردشگران عزیز ارائه دهند.

    مدیر عامل امدادخودروسایپا گفت: به دلیل پر حجم بودن ورود و خروج مسافر به خوزستان، بیشترین خدمات امدادی در اهواز متمرکز شده است. همچنین در مسیرهای پر تردد آبادان و خرمشهر نیز خودروهای امدادی مستقر شده‌اند تا در سریعترین زمان خدمات امدادی را به مسافران ارائه دهند.
    وی در پایان گفت: امسال با مساعدت شرکت سایپا یدک، هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین قطعات مورد نیاز و پر مصرف خودروهای سایپا نداریم.

    شایان ذکر است طرح خدمات امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا از 26/12/94 آغاز و تا تاریخ 14/01/95 ادامه خواهد داشت و هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی ، بیان نظرها و پیشنهادهای خود میتوانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو