فونیکسریمکسبهتام

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

سوانح رانندگی در تربت حیدریه ۸ مصدوم برجای گذاشت

عصر خودرو- سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در محور مشهد-تربت حیدریه هشت نفر مصدوم بر جای گذاشت.

سوانح رانندگی در تربت حیدریه ۸ مصدوم برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: شامگاه دوشنبه طی تماس تلفنی مرکز اورژانس شهرستان تربت حیدریه مبنی بر وقوع این حادثه واژگونی خودروی 405 در 50 کیلومتری محور مشهد- تربت حیدریه تیم امداد و نجات پایگاه گرماب همراه با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

    رضا مومن زاده افزود: پس از حضور و تثبیت صحنه حادثه، خدمات امداد و کمک های اولیه به دو مصدوم این حادثه ارائه شد که یک نفر از مصدومان این حادثه  جهت مراقبت های بیشتر توسط آمبولانس پایگاه گرماب و مصدوم دیگر توسط اورژانس به مرکز درمانی نهم دی شهرستان تربت حیدریه منتقل شدند.

    وی همچنین از امدادرسانی به حادثه برخورد دو دستگاه سمند در 18 کیلومتری محور تربت حیدریه- دولت آباد خبر داد.

    مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه بیان کرد: این حادثه نیز روز گذشته به وقوع پیوست که طی تماس تلفنی مرکز اورژانس شهرستان مبنی بر وقوع این حادثه تیم امداد و نجات پایگاه شهید بهروز زاوه همراه با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

    وی تصریح کرد: پس از حضور نیروهای هلال احمر تربت حیدریه به صحنه حادثه خدمات امداد و کمک های اولیه به شش مصدوم این حادثه ارائه شد.

    مومن زاده ادامه داد: یک نفر از مصدومان این حادثه جهت مراقبت های بیشتر توسط آمبولانس پایگاه شهید بهروز زاوه به مرکز درمانی نهم دی شهرستان تربت حیدریه منتقل شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط