فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین:

ترمینال آزادگان قزوین گسترش می‌یابد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: گسترش ترمینال آزادگان قزوین در دستور کار این سازمان قرار دارد که در این زمینه پیشرفت‌های خوبی را تاکنون شاهد بوده‌ایم.

ترمینال آزادگان قزوین گسترش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی محمدحسینی با اشاره به اینکه تعداد پایانه‌های برون‌شهری قزوین افزایش می‌یابد اظهار داشت: پایانه مسافربری در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم در بلوار میرزا کوچک‌خان – تقاطع نسیم شمال قزوین مستقر می‌شود.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه مشکلات اصلی موجود در ایستگاه الموت غربی جابه‌جایی مسافران توسط راننده‌های ماشین‌های شخصی است بیان کرد: باید با همکاری سایر دستگاه‌ها مربوط این مشکل را برطرف و ساماندهی خاصی را در این ایستگاه ایجاد کنیم.

    محمدحسینی با تأکید بر اینکه ایستگاه‌های برون شهری باید در مسیر خروجی‌های شهر مستقر شوند عنوان کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی در سازمان صورت پذیرفته است و ما برای این کار نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان هستیم.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران باید اهتمام جدی در استفاده صحیح از خدماتی که در پایانه‌ها قرار گرفته است، داشته باشند.

    وی با اشاره به اینکه فضای فیزیکی پایانه مسافربری ترمینال آزادگان گسترش می‌یابد اظهار داشت: این پروژه نیز پیشرفت فیزیکی 70 درصد داشته و هشت هزار متر مربع به مساحت 32 هزار متری این پایانه اضافه شده و در سال 95 راه‌اندازی می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو