فونیکسریمکسبهتام

با پایان هدایت آب‌های سطحی تقاطع کوسه هجیج

مسیر مهم تردد در کمربندی زاگرس به شهرک کشاورز سنندج بازگشایی شد

عصر خودرو- شهردار سنندج از اتمام عملیات هدایت آب‌های سطحی در تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج خبر داد و گفت: تردد در مسیر کمربندی زاگرس به شهرک کشاورز به حالت اولیه بازگشت.

مسیر مهم تردد در کمربندی زاگرس به شهرک کشاورز سنندج بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، منوچهر فخری صبح امروز در جریان بازدید از سطح شهر اظهار کرد: عملیات هدایت آب‌‌های سطحی در تقاطع کوسه هجیج پایان یافت.
    شهردار سنندج اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج یکی از طرح‌های نیمه تمام عمرانی است که تکمیل آن در آذر ماه سال جاری به شهرداری واگذار شد.
    وی بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات این پروژه، جمع شدن آب ناشی از باران‌های امسال و عدم هدایت آب‌های سطحی بود که مانع بزرگی برای ادامه تکمیل این پروژه به شمار می‌رفت.
    فخری گفت: برای انجام عملیات هدایت آب‌های سطحی این پروژه، مسیر تردد در کمربندی زاگرس به شهرک کشاورز از روز دهم اسفند مسدود شد.
    این مسئول طول عملیات حفاری جهت هدایت آب‌های سطحی در این پروژه را 180 متر اعلام کرد و افزود: برای هدایت آب‌های سطحی در این طرح از لوله 1000 استفاده شد.
    شهردار سنندج از اتمام عملیات هدایت آب‌های سطحی در تقاطع کوسه  هجیج خبر داد و گفت: با آسفالت نوارهای حفاری شده در آستانه سال نو، مسیر تردد در کمربندی زاگرس به شهرک کشاورز بازگشایی شد.
    وی هزینه اجرای عملیات هدایت آب‌های سطحی در این پروژه را 150 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با رفع این مشکل، ادامه تکمیل این طرح نیمه تمام شتاب خواهد گرفت.

    فخری در پایان بر تلاش و همت جمعی مجموعه شهرداری سنندج برای به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه تمام در این شهر در زمان مقرر تأکید کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط