فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه همدان:

کاهش ۱۱ درصد تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی همدان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه همدان از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های برون شهری این استان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۷۱ هزار مورد تخلف توسط دوربین‌های ثبت سرعت غیرمجاز مستقر در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

کاهش ۱۱ درصد تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی همدان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مهدی شاکری با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفندماه تا 15 فروردین 95 اظهار داشت: 56 ایستگاه نوروزی پلیس در جاده‌های برون شهری استان همدان مزین به نام شهدای نیروی انتظامی راه‌اندازی می‌شود.

    وی افزود: همچنین روزانه 85 تیم گشت خودرویی به صورت محسوس و نامحسوس به‌منظور کنترل راه‌ها در ایام پیک سفر در تعطیلات نوروزی اعزام می‌شوند.

    رئیس پلیس‌راه استان همدان با اشاره به برگزاری رزمایش طرح نوروزی پلیس در 25 اسفند ماه در ستاد فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: به‌منظور ارتقای فرهنگ ترافیکی در جامعه نیازمند همسو کردن اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان با پلیس هستیم در این راستا طرح همیاران پلیس با مشارکت دانش‌آموزان مدارس حاشیه جاده‌‌ها اجرا می‌شود.

    وی با اشاره به کاهش 11 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی برون شهری در 11 ماهه امسال عنوان کرد: امسال 356 نفر در تصادفات برون شهری استان همدان فوت شدند که آمار در مدت مشابه سال گذشته 391 نفر بود.

    شاکری با اشاره آموزش همگانی به بیش از 37هزار نفر ساعت در رابطه با فرهنگ ترافیک گفت: امسال بیش از 550 خودرو بالای 10 میلیون ریال خلافی توقیف شده است.

    وی تصریح کرد: امسال بیش از 71 هزار مورد سرعت غیرمجاز توسط دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌های برون شهری استان همدان ثبت شده است که عکس تخلفات به آدرس پستی رانندگان ارسال شده است.

    رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه عامل 45 درصد سوانح رانندگی در جاده‌های همدان ناشی از واژگونی خودروها است، افزود: 11 ماهه امسال بیش از 1700نفر در استان همدان بر اثر سوانح رانندگی مجروح و مصدوم شدند که عمده‌ترین دلیل این تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه با 41 درصد عدم توجه به جلو با 29 درصد بوده است.

    وی گفت: بیشترین تصادفات در خودروهای شخصی به سبب عدم ایجاد تناسب بین زمان حرکت و استراحت توسط رانندگان است و رانندگان با خستگی و خواب‌آلودگی در جاده حرکت می‌کنند و جان خود و دیگر مسافران در حال تردد را به خطر می‌اندازند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو