فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل تاکسیرانی شهرداری شیراز:

نخستین جشنواره تاکسیران برتر و مسافر نمونه در شیراز برگزار می شود

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شیراز گفت: نخستین جشنواره بزرگ تاکسیران برتر و مسافر نمونه در شیراز برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره تاکسیران برتر و مسافر نمونه در شیراز برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حبیب‌الله فرح‌بخش اظهار داشت: به منظور ارتقا سطح فرهنگی حمل و نقل مسافر در کلان‌شهر شیراز برای نخستین بار جشنواره تاکسیرانی برتر و مسافر نمونه با معرفی بهترین‌های حمل و نقل تاکسیران و مسافران درون شهری برگزار می‌شود.

    وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ صحیح حمل و نقل درون شهری بر پایه شهروندمداری و اخلاق اسلامی است.

    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: این جشنواره در اسفندماه جاری به همراه تجلیل از 270 راننده تاکسی و مسافر نمونه برتر حمل و نقل در تالار آزادی شیراز برگزار می‌شود.

    فرح‌بخش ادامه داد: با توجه به شاخصه‌های اجتماعی همچون رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت شئونات اجتماعی و اسلامی، مراوده پولی مناسب در پرداخت کرایه، نظافت درون و بیرون خودرو و مواردی از این قبیل که از سوی راننده تاکسی و شهروند باید رعایت شوند طی سال جاری با همکاری پلیس محترم راهور و اجرایی سازمان تاکسیرانی و معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت آموزش و پژوهش شهرداری شیراز تعدادی از رانندگان و مسافران برتر به قید قرعه انتخاب شدند تا در این جشنواره تقدیر و تشکر شوند.

    وی خاطرنشان کرد: شهروندان شیرازی می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه 3000780132 و یا تماس با شماره‌ تلفن‌های 37311020-3731022، نسبت به معرفی رانندگان شاخص به سازمان اقدام کرده و در این برنامه بزرگ سهیم باشند..

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو