فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۳۸۸»

کارایی جدید برای کارت های سوخت تعریف شود

حذف کارت سوخت اقدامی عجولانه

عصر خودرو- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می توان کارایی جدیدی برای سامانه کارت های سوخت هوشمند تعریف کرد، گفت: حذف کارت سوخت اقدام عجولانه ای است.

کارایی جدید برای کارت های سوخت تعریف شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، امیرعباس سلطانی درخصوص حذف کارت سوخت گفت: باید توجه داشت در زمینه طراحی و تولید کارت های سوخت هزینه های زیادی صورت گرفت؛اما اینکه با تک نرخی شدن قیمت بنزین این کارت ها حذف شود؛یک اقدام عجولانه است.

    نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علی رغم اینکه کارت های سوخت برای کنترل سوخت تولید شده بودند،اما کاربردهای دیگری داشت و حتی به نیروی انتظامی در انجام وظیفه کمک کرده است.

    این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد:حذف کارت سوخت اقدام شتابزده ای است به دلیل اینکه شاید در آینده برای وضعیت مصرف سوخت در کشور تصمیمات جدیدی اتخاذ شود که می توان از این ابزار بهره برد.کارایی جدید برای سامانه کارت های سوخت هوشمند تعریف شود

    سلطانی گفت: می توان کارت های سوخت را به ویژگی کارت جدیدی به نام "کیف پول" تجهیز کرد و از این ظرفیت بهتر استفاده کرد.

    عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:می توان کارایی جدیدی برای سامانه کارت های سوخت هوشمند تعریف کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط