فونیکسریمکسبهتام

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو(۵۰)

همکاری گروه عظام با بزرگان صنعت قطعه‌سازی جهان

عصر خودرو- فرهنگ رضایی امیری، مدیرعامل گروه عظام در گفتگو با خودرو امروز با اشاره به نقش مثبت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو گفت:"برگزاری این همایش برای خودروسازان مفید بود چراکه این فرصت را به مردم تهران داد تا از نزدیک با دستاوردهای صنعت خودرو ایران آشنا شوند. البته متاسفانه تبلیغات در زمینه این نمایشگاه کم بود و به همین دلیل آمار بازدیدکنندگان کمتر از جایگاه نمایشگاه خودرو تهران است اما حضور خودروسازان باعث جذابیت‌های این نمایشگاه شده است."

همکاری گروه عظام با بزرگان صنعت قطعه‌سازی جهان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی افزود:"صنعت قطعه‌سازی برخلاف صنعت خودرو، مخاطبین خاصی دارد اما حضور خودروسازان در این نمایشگاه باعث ایجاد شور در مردم می‌شود. این حضور گسترده خودروسازان را در یک نمایشگاه در تهران بعد از حدود دو دهه شاهد هستیم. این مسئله باعث ایجاد شور در مردم شده است"
    رضایی در زمینه تاثیر برگزاری این نمایشگاه برای قطعه سازان گفت:"قطعه سازان در کنفرانس‌ها و ارتباطی که با خودروسازان و شرکای تجاری خود دارد توانایی‌های خود را نشان می‌دهند و از این جهت شاید حضور در این نمایشگاه تاثیر زیادی بر کار آن‌ها نداشته باشد و حضور در همایش صنعت خودرو می‌توانست تاثیر بیشتری داشته باشد و هر چه کنفرانس‌های تخصصی و نشست‌های رو در روی بیشتری برگزار شود برای قطعه سازان موثر تر خواهد بود. کنفرانس صنعت خودرو برای نمایش قابلیت‌های شرکت‌ها محل مناسبی بود اما باید برگزارکنندگان این کنفرانس برنامه اجرایی برای بعد از برگزاری کنفرانس را هم در نظر می‌گرفتند تا امکان ملاقات میان شرکت‌های ایرانی و شرکت‌های بین‌المللی فراهم شود اما در این زمینه عملکرد چندان مثبتی نداشتند هرچند ما به‌صورت جداگانه جلسات مفصلی با شرکتی تجاری و شرکت‌های بزرگ بین‌المللی داریم."
    وی در زمینه تاثیر برگزاری این همایش بر روند حرکتی صنعت خودرو و قطعه‌سازی گفت:"برگزاری این همایش و به‌ویژه حضور رییس جمهور و وزیر قطعا نشان از عزم جدی برای حمایت از صنعت خودرو دارد و این مسئله بسیار مهمی برای جلب سرمایه‌گذاری‌های خارجی است. البته جذب سرمایه مسیر و راهکاری‌های اجرایی خود را دارد. فعلا قوانین لازم برای این منظور وجود دارد اما باید این قوانین به عمل تبدیل  شود"
    وی در پایان در زمینه برنامه‌های گروه عظام گفت:"ما هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات خودرو در کشور هستیم و با زیرمجموعه‌های قدرتمندی که در اختیار داریم، حرکت‌های سازنده‌ای را در راستای توسعه گروه و البته اشتغال‌زایی به‌ویژه در مناطق محروم برداشته‌ایم. برای جوینت ونچر با شرکای قدیمی خود از جمله بوش، ماندو، ولئو و ... برنامه‌هایی داریم ضمن آنکه در حال مذاکره با شرکای جدیدی برای همکاری مشترک نیز هستیم. گروه عظام حضور پررنگی در داخلی سازی خودروهای جدیدی که قرار است وارد بازار ایران شوند دارد و جلسات متعددی در این زمینه با شرکت‌های خودروساز خارجی و داخلی داشته‌ایم."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو