فونیکسریمکسبهتام

یک جاده باز شد

ترافیک نیمه سنگین و جوی آرام در هفتاد و سومین روز زمستان

عصر خودرو- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پرداخت.

ترافیک نیمه سنگین و جوی آرام در هفتاد و سومین روز زمستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت که، طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم‌اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پل استاندارد تا پل پردیس ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

    وی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس در تمامی راه‌‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

    سرهنگ رحمانی گفت: محور شمشک- دیزین و پونل - خلخال و باند جنوبی آزاد راه مرزن‌‌آباد کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است. همچنین محور هراز به دلیل عملیات راه سازی از آبعلی به سمت شمال از ساعت 19 تا 5 صبح روز بعد مسدود است و این انسداد مقطعی تا 15 اسفند ادامه دارد.

    رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان گفت: محور جاسک - کنارک که از روز گذشته به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شده از ساعت 5:45 صبح امروز مجدد بازگشایی شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط